Fibromyalgi og gravid.

Lil´mama83

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg trenger råd. Skikkelig også...
Jeg er gravid igjen, jeg fødte datteren vår i mars i år og er blitt gravid igjen. Veldig ikke planlagt, men det er min egen feil. Jeg har ikke brukt prevensjon, så jeg tar ansvar for det! MEN, jeg har fibromyalgi og ble ganske så verre etter fødsel med datteren min. Jeg var heller ikke frisk under graviditeten, mye betennelser og fikk ikke lov til å ta noe annet enn Paracet. Det funka bare ikke, men jeg klarte det. Riktignok måtte de ta henne i uke 37 fordi jeg var så sliten, hun var stor og jeg hadde betennelser i hue og ræva. For å si det mildt. Og til å være bare 9-10 uker på vei så sliter jeg som bare det som dagen. Jeg prioriterer så klart barna mine, men jeg kan jo ikke bare sitte på rumpa hele dagen når gubben er på jobb. Pluss at hun er jo bare 7 mnd så hun må bæres, mates, skiftes på, ja... Alt egentlig. Igjen, har ingenting i mot det, men jeg har allerede betennelse i skulder og høyre "flanke".
For meg er egentlig ikke abort ett alternativ, MEN jeg må jo fungere for de barna jeg allerede har. Har også en tenåring i hus, min sønn på snart 14 år. Mine spørsmål etter denne lange semi-forklaringen er:
- Noen som har fått så tett MED fibromyalgi? Og hvordan var din form?
- Hva hjalp deg med smertene, om du hadde det?
Jeg setter pris på all tilbakemelding. Takk!
 
Har dessverre ingen gode råd å komme med, men dytter denne for deg :)
 
Back
Topp