Festet hode tidlig?

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Hei :)

Jeg er 31+4 i dag.
Siden uke 20 har jeg hatt plagsom bekkenløsning og sterke smerter.
Min fysioterapaut har hele tiden sagt at jeg vil få det bedre når hodet fester seg men at dette skjer sent. Dette fordi hodet gir bekkenet stabilitet.

Over helgen har jeg hatt det mye bedre i bekkenet enn på ukesvis.
Kan det bety at hodet til babyen har festet seg allerede? Er det i det hele tatt mulig i uke 31?
 
Jeg vet ikke om det er mulig at hodet fester seg så tidlig. Men sist så gikk nesten bekkensmertene mine bort en dag[emoji28] var på julebord med litt hel på skoen, mulig det var grunnen. Og da festet ikke hodet seg før en mnd senere.
 
Jeg vet ikke om det er mulig at hodet fester seg så tidlig. Men sist så gikk nesten bekkensmertene mine bort en dag[emoji28] var på julebord med litt hel på skoen, mulig det var grunnen. Og da festet ikke hodet seg før en mnd senere.

Det som er så rart er at dette er tredje dagen med bedre bekken :confused004
Tror jeg må spørre om JM kan sjekke på kontroll på fredag
 
Det som er så rart er at dette er tredje dagen med bedre bekken :confused004
Tror jeg må spørre om JM kan sjekke på kontroll på fredag

Det er jo også litt hormonelt? Så kanskje hormonforandringer kan ha gjort det bedre :)
Blir spennende å se om hodet er festet da!
 
Det er jo også litt hormonelt? Så kanskje hormonforandringer kan ha gjort det bedre :)
Blir spennende å se om hodet er festet da!

Hormonelt er sikkert og visst! Jeg hadde jo omtrent paddeflat mage da det begynte, så lite trolig det hadde noe med belastning å gjøre ;)

Men du kan ha rett, kan jo være jeg plutselig ikke produserer like mye Relaksin akkurat nå :confused013
Skal jaggu si jeg gleder meg til kontrollen til fredag :)
 
Hormonelt er sikkert og visst! Jeg hadde jo omtrent paddeflat mage da det begynte, så lite trolig det hadde noe med belastning å gjøre ;)

Men du kan ha rett, kan jo være jeg plutselig ikke produserer like mye Relaksin akkurat nå :confused013
Skal jaggu si jeg gleder meg til kontrollen til fredag :)

Da blir det spennende! Jeg har plutselig fått litt mer energi siste dagene :woot: enda jeg er feitere og mer tungpusta enn noen gang, og sover noe dårligere. Så mye rart denna kroppen holder på med :hilarious:
 
Det går an. Hodet festet seg like tidlig på meg med nr to :) Festet seg aldri med første, og hadde mye ubehag de siste ti ukene, følelse av å ikke få puste nærmest. Med nr to ble jeg mye bedre form etter hodet festet seg. Bra for deg :)
 
Det er mulig, men med så god tid igjen vil nok babyen snu seg en del en stund til.
Det er dessverre ikke sånn at bekkenet automatisk blir bedre når det festes heller, men det er jo selvfølgelig lov å håpe. :)
 
Her festet nr 2 seg i uke 32, så fullt mulig. merket ikke noe særlig på bekkenet fra før, så var ingen forskjell der.
Håper bekkenet ditt fortsetter å være bedre :)
han drev og snudde seg fra side til side stadig vekk
 
Det som er så rart er at dette er tredje dagen med bedre bekken :confused004
Tror jeg må spørre om JM kan sjekke på kontroll på fredag
Jeg hadde ikke vondt mere det svangerskapet. Så jeg hadde skrevet det litt dumt. Sluttet å vagge og klarte å gå normalt[emoji4]
 
Det går ann det, gjorde det på ei vennine av meg:)
 
Her gikk bekkenplagene jeg har hatt av og på plutselig over denne uken og jeg mistenker at han har festet seg. Jeg er 32+0 i dag og storesøster festet seg i uke 30 hvis jeg ikke husker feil.

Jeg hadde sinnsykt vondt i bekkenet på søndag og masse kynnere og mistenker det var da han festet seg, men så har vondten som sagt forsvunnet.
 
Fikk bekreftet i går at hun ligger med hode ned og veldig dypt i bekkenet. Legen kunne ikke si om hun var festet eller ei, men utelukket det ikke.
JM skulle jo se på dette i dag, men var blitt syk, så da får jeg vente i spenning over helgen ;)
 
Mitt gikk bort i et par dager, også kom det skikkelig tilbake:/ hodet er festet nå[emoji4] får bare bite tenna sammen
 
Med nr 1 hadde jeg bekkenløsning. Hodet lå seg langt med tidlig og plagene forsvant. Mener der var rundt uke 30. Men ikke sikker siden jeg var sengeliggende fra uke 28 av andre grunner. Hodet var ikke festet for hu gjorde noen skikkelig kollbøtter inni der og de hadde problemer med å finne hjertet osv pga det. Men hjalp masse så lenge hodet var langt nede. Kunne endelig bevege meg. Havnet i en bilulykke så gleden var kortvarig ang smerter.
 
Kontroll i dag. Hodet var langt nede i bekkenet som før helgen. Ikke fullstendig festet men heller ikke særlig rørlig. JM mente også at dette hadde gitt bedringen :)
 
Jeg hadde termin mars og hode var festet fra slutten av januar og frem til jeg fødte. Ble satt i gang en dag før termin :)
 
Back
Topp