Festesmerte

A-2959273

Første møte med forumet
Hei! Dere med flere barn/svangerskap.
Dette er jo omdiskutert , men jeg har i alle mine 3 svangerskap kjent festesmerter. Brått i noen sekunder , stikkende smerte. Og fikk en sånn «nå ble jeg gravid» følelse. Dere som har kjent dette for vært barn har dere gjort det hver gang, eller har dere også blitt gravide/fått barn uten festesmerte eller festeblødning?
 
Ser du ikke har fått svar og jeg har bare ett barn og dermed også bare ett svangerskap, men jeg hadde ikke festesmerter eller festeblødning
 
Jeg kjente noe smerte med nr2 og nr3, men ikke med nr 4. Uten at jeg kan forklare på noe vis hva smerten VAR, men jeg tenkte at "NÅ klaffet det." Var skikkelig stikk i livmorområdet liksom.
 
Tror det er tilfeldig, det er jo generelt vanlig eller ikke uvanlig med stikking i lutealfasen . Har tre barn og to MA 2 kjemiske og 2 frivillig aborter før barna . Så kan ikke si at jeg har kjent denne såkalte stikkingen . Tenker at det oftest er mer tilfeldigheter for vi kvinner har jo mye greier med eggstokkene og livmora vår i syklusen . Som samboern sier så er vi en evig syklus :laughing021
Tror jeg har hatt en eneste festeblødning på alle mine svangerskap . Og hodet vårt kødder også mye med kroppen når man prøver .
 
Jeg kjente noe smerte med nr2 og nr3, men ikke med nr 4. Uten at jeg kan forklare på noe vis hva smerten VAR, men jeg tenkte at "NÅ klaffet det." Var skikkelig stikk i livmorområdet liksom.
Skjønner! Ja har hatt samme erfaring her med mine Men tenker liksom når det har skjedd 3 ganger så burde det jo skje med 4 også. Men tydeligvis ikke da
 
Tror det er tilfeldig, det er jo generelt vanlig eller ikke uvanlig med stikking i lutealfasen . Har tre barn og to MA 2 kjemiske og 2 frivillig aborter før barna . Så kan ikke si at jeg har kjent denne såkalte stikkingen . Tenker at det oftest er mer tilfeldigheter for vi kvinner har jo mye greier med eggstokkene og livmora vår i syklusen . Som samboern sier så er vi en evig syklus :laughing021
Tror jeg har hatt en eneste festeblødning på alle mine svangerskap . Og hodet vårt kødder også mye med kroppen når man prøver .
Det er veldig sant. Og tror også at når man prøver så er man jo veldig «påkobla» og bevisst på seg selv .. så kanskje ikke så rart man ikke merker noe hvis man ikke aktivt prøver.. da det som du sier stikker og murrer og rykker rett som det er hele tiden uansett
 
Jeg tror jeg hadde festesmerter med nr 1. Våknet tidlig morgen av et kraftig stikk. Sovnet igjen men våknet av det samme en gang til. Opplevde ikke noe slik med nr 2.
Nå har jeg nylig vært gravid 2 ganger, mistet begge. Med den første merket jeg ikke noe, men med den andre hadde jeg menssmerter noen dager før positiv test, som jeg tenkte kanskje var festesmerter :think005
 
Tror det er tilfeldig, det er jo generelt vanlig eller ikke uvanlig med stikking i lutealfasen . Har tre barn og to MA 2 kjemiske og 2 frivillig aborter før barna . Så kan ikke si at jeg har kjent denne såkalte stikkingen . Tenker at det oftest er mer tilfeldigheter for vi kvinner har jo mye greier med eggstokkene og livmora vår i syklusen . Som samboern sier så er vi en evig syklus :laughing021
Tror jeg har hatt en eneste festeblødning på alle mine svangerskap . Og hodet vårt kødder også mye med kroppen når man prøver .

Det er nok mye tilfeldigheter og mye som feiltolkes osv. Men jeg hadde 18pp'er med nr2. Og det der var eneste gangen jeg hadde et skikkelig hardt stikk i livmorområdet. Men liksom, det var før egget kunne ha rukket å feste seg, så jeg tipper det heller var kroppen som enten klargjorde noe i siste liten, eller skjønte at det kom til å skje. Det var i alle fall sånn at jeg tenkte at "kanskje det faktisk gikk denne gang". Og det håpet har man liksom ikke utenom, på 18pper uten graviditet :hilarious: Men rent vitenskapelig skal det jo ikke være mulig å kjenne at egget fester seg, og i alle fall ikke kjenne noe før det! Men skal ikke undervurdere kroppen! Mye som man ikke vet enda:)
 
Back
Topp