Festeblødning

Babysjuk92

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Septemberlykke 2021
Noen her som hadde festeblødning? Hvordan var det for dere? Nysgjerrig prøver som lurer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde det nå denne gangen! Det var ikke mer enn en liten rød stripe blod på papiret sammen med litt blank utflod (details:p). Var av en eller annen grunn helt sikker på at det var det det var, tok en test noen dager senere og den var positiv:)
 
Litt samme jeg opplevde i dag(bare lyserosa)! Haha, detaljer er alltid like hyggelig ;) får teste om noen dager å se jeg og :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk blødning dagen etter forventet mens, da fikk jeg stor smerte som varte i 15 min og blødningen varte i 3 dager med en mørkerød farge uten lukt i forhold til mens. 1 mnd senere var jeg 9 uker på vei.
 
Brunlig liten blødninger ca ved ventet mens (er uregelmessig), Men klarte nesten ikke å tro at jeg var gravid selv da jeg hadde ventet 2 uker til og ingen mens kom. Men test var positiv
 
Jeg har ikke hatt festeblødning denne graviditeten (sannsynligvis siden jeg ikke hadde hatt mensen på 1 år)
Hadde festeblødning sist jeg var gravid (da hadde jeg regelmessig mens)
 
Blødninger som kommer ved forventet mens er ikke festeblødninger. Jeg hadde ikke festeblødning med første, men nå hadde jeg det 5 dager etter den siste positive eggløsningstesten. Dette var en liten brun blødning som kun varte i en dag :)
 
Blødninger som kommer ved forventet mens er ikke festeblødninger. Jeg hadde ikke festeblødning med første, men nå hadde jeg det 5 dager etter den siste positive eggløsningstesten. Dette var en liten brun blødning som kun varte i en dag :)

Så du sier det ikke har noe med mensen å gjøre om man får festeblødning eller ikke? Vet du årsaken til at man ikke får festeblødning f.eks? :)
 
Var litt rosa blod på papiret ja. Lurte på om det var mensen som kom, men ble med det. Så testet jeg positivt og var gravid da mensen ikke kom.
 
Ja, men er mulig å ha flere enn en eggløsning etter det jeg har lest idet en orgasme kan utløse eggløsning men stemte veldig bra med eggløsning denne rosa blødninger. I tillegg har jeg en veldig uregelmessig syklus. I november en syklus på 27 dager og i des. en syklus på 23 dager... Veldig ikke etter klokka.. Men ble jo full klaff. Sannsynligvis unnfanget 23. Desember og fikk rosa blod på papiret 27 og testet positivt for ei uke siden
 
nei det hadde jeg ikke denne gangen :) hadde det første gang wn tynn rosa stripe en uke før ventet mens.

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
 
Hei:)
Jeg prøver å bli gravid igjen etter at jeg mistet jenten min i fjord.

Jeg har hatt regelmessig mens etter jeg mistet. Men no har jeg hoppet over 2 mens. Og testet negativt for 3 uker siden. Men 15.mai fikk eg litt blod som var brunaktig, og varte i 3 dager.
Og mensen er ikke kommet. Så lurte på om dette kan være festeblødning?
 
Hei! Jeg hadde noe jeg antar er en festeblødning. Jeg merket et par bloddråper på papiret en lørdagskveld, ca 5 dpo. Hadde et par bloddråper søndagen etter også. Siden jeg hadde lest om festeblødninger håpet jeg på det. Jeg følte meg også rart nok annerledes fordi jeg hadde kjent et rart press nederst på magen fra fredag ettermiddag og gjennom helgen, samt oppblåst og ømme pupper.. Uken etter var testen positiv. :) er nå 5+3. :))
 
Hei! Jeg hadde noe jeg antar er en festeblødning. Jeg merket et par bloddråper på papiret en lørdagskveld, ca 5 dpo. Hadde et par bloddråper søndagen etter også. Siden jeg hadde lest om festeblødninger håpet jeg på det. Jeg følte meg også rart nok annerledes fordi jeg hadde kjent et rart press nederst på magen fra fredag ettermiddag og gjennom helgen, samt oppblåst og ømme pupper.. Uken etter var testen positiv. :) er nå 5+3. :))

Åå Gratulerer så masse:)
Jeg har også oppblåst mage. Den ene puppen er øm :p har kjøpt test. Men redd den skal vise NEGATIV :(
 
Hadde ikke noe festeblødning, som jeg fikk med meg, målte to uker etter forventet mens, og testen var positiv;) så kan være begge deler;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Idag hadde jeg litt lysrosa slim på papiret å krysser fingrene for at dette er en feste blødning. Har hatt ømme bryster og vært øm i magen i litt over 1 ukes tid.
 
Back
Topp