"Ferietanta..."

Lille sol

Betatt av forumet
Her har jeg sittet og ventet på tanta i en evighet..... sånn ca to måneder... og slått meg til ro med at hu bare har latt litt vente på seg, eller at hun kommer snart...

Så reiser vi på ferie og skal ha en natt på hotell. EN natt... og der !! selfølgelig kommer hun... snikende og illevarslende med vanvittige smerter!! Som om hun liksom skulle ta igjen for sist måned også... [:@]

Stakkars samboeren min som aldri har sett meg med ordentlige menssmerter før, trodde jo han nesten måtte ringe sykehuset (hi,hi) eller senere vurderte han å tilkalla andre hvitkledde, da jeg la meg på gulvet og sette igang en serie med 100 sit-ups, mellom fresende forbannelser, for å få sving på magemusklene der nede... (Ja, for vil de danse, så skal de jaggu få danse også! Magemusklene altså.. [;)])

Vel, vel.. jeg sparte ihvertfall graviditetstesten denne måneden, og får bare være glad for at syklusen min kanskje stabiliserer seg nå. Bedre lykke neste gang... Til informasjon er vi nå hjemme igjen, og så var ferien brukt opp dette året...
 
he he jeg må le litt av historien din[:D]
har selv opplevd lingnende, på min egen bryllups natt[:@]

jepp det var kjipt det!!!!!

men vi tok igjen for tort å svie uka etter....hehe[:D]

lykke til denne mnd da![;)]
 
huff ja... bryllupsnatta må jo være litt verre da... Godt vi kan le av det i ettertid, selv om jeg blir ganske så frustrert når det står på som verst. Heldigvis er smertene mine mest intense kun tre - fire timer, så blir jeg fin igjen. Men det blir jo ingen sengekos da... [;)]

Når jeg nå er kommet hjem fra ferie, har jeg satt meg ned og notert i min egen sykluskalender, og oppdager faktisk at syklusen min ikke er så aller verst likevel!!! Jeg har fått blødninger, (om enn i ulikt omfang), ca en gang i måneden med en til to uker pluss minus... denne gangen kun 21 dager, sist 28 dager og gangen før 35 dager. Så det er vel håp i hengende snøre?!
 
Back
Topp