Ferieplaner

LoffIMagen

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Septemberlykke 2024
Skal dere til utlandet i ferien? Har ikke planlagt sommeren ennå og lurer på om det er noe spesielt vi bør tenke på før vi bestemmer oss?
 
Jeg gidder ikke utlandet pga mat og varme. Nå skal vi uansett flytte i sommer, så det hadde ikke vært aktuelt.
 
Foreløpig ingen planer! Har ferie i august, men hva jeg gjør gjenstår å se... hehe
 
Jeg er på vei hjem fra en ukes ferie i Portugal. Valgte å reise nå for å unngå verste varme og turistsesong, er nå 19+5. Det fungerte bra, var veldig passe varmemessig.
Både gubben og jeg ble riktignok matforgiftet, selv om jeg var forsiktig med det meste av mat. Men det kunne jo skjedd selv om jeg ikke var gravid også. Så noen kjipe dager der før der gikk over, men ellers fin ferie. Er jo siste ferien vår sammen bare oss to før baby kommer. [emoji4]
Resten av sommerferien vil bestå av å besøke venner og familie, så var fint med noen dager bare oss to.
 
Her blir ferien brukt til å flytte hjem :smiley-ashamed004 vi driver å totalrenoverer så bor i en knøttliten leilighet med mann, barn og hund. Så bare det å komme hjem til sitt eget hus, som er nyoppussa, er nok luksus for meg i sommer! Isbitmaskin og min egen seng :smiley-angelic003
 
Her blir det oppussing og en/to ukers camping ferie med barna:) alt etter hvordan været blir..
 
Her blir det Danmarksferie hvor vi skal besøke familie[emoji173] Syden orker jeg ikke. Way too hot... pusse opp litt i huset før minsten kommer.
 
Dagstur til Kristiansand (blir sikkert drepen, dra grytidlig om morran og hjem etter sabeltannshowet om kvelden), bor 4 timer unna Samt ti dager i Tyrkia, skal låne leiligheten til stemoren og faren til kjæresten min :)
 
Vi reiser også en tur til Danmark [emoji178] også skal vi på roadtrip i 2 uker i hjemlandet [emoji1]
 
Har veldig lyst på en tur til kroatia (mamma og pappa har leilighet der), men sambo vil ikke bestille noe pga graviditeten. Var så dårlig sist, så han er redd for at det blir likt og at det derfor er bortkasta.. så hvis jeg får overtalt ham blir det på sparket! Ellers er det bare å kjøre til østlandet og besøke min og hans familie (bl.a. Larvik hvor vi har båt tilgjengelig) og noen dagsturer hit og dit.. blir nok en uke på hytta vår også :)
 
Vi holder på å flytte, så her går det i oppussing og å komme seg skikkelig på plass i sommer. Kanskje vi tar noen hytteturer om været blir greit:)
 
Vi hadde bestilt 3 uker i Frankrike, men avbestilte Pga flytting og oppussing. Vi skal prøve å reise bort ett eller annet sted,men det blir evt litt på sparket.
 
Vi reiser til Tyrkia neste mnd, gleder meg helt sinnsykt! Så mange flere måter å avkjøle seg på, og nyte graviditeten. Skal bare kose meg og nyte hver dag!! Masse god mat og basseng og aircondition!!!
 
Virker som at de fleste skal benytte ferien til å bygge rede :cat: Altså flytte eller pusse opp. Det er jo veldig hyggelig da!!:dummy1::dummy:
 
Skal egentlig til Spania i juli meen er ikke sikker på om jeg skal likevel[emoji848]
 
Vi skal 1 uke til Danmark (Lalandia) :joyful:
Gleder meg masse, digger Danmark! Var der når minsta var 1 år sist, nå har hun fylt 7. (altså ikke Danmark, men Lalandia. Har vært i Danmark maaaaange ganger :hilarious:)
Ellers går resten av ferien med på klargjøring av babyrom + oppussing av hytte :)
 
Sitter faktisk på stranda i thailand nå og nyter smoothie og fotmassasje [emoji7] Etter mye om og men fra venner,jordmor og lege om å være forsiktig i varmen og være obs på mat og mygg i et slikt land så angrer jeg ikke i et sekund at jeg drog. Var selvfølgelig skeptisk i starten, og har vært der mange ganger tidligere...men aldri som gravid.
Men etter en uke og 5 massasjer,tonnevis med god mat, deilig sol og strand og bare fryd og gammen så anbefaler jeg alle å reise...et avbrekk i hverdagen...selvfølgelig om energien tilsier det. Har vært dårlig i flere mnd med oppkast, kvalme, hodepine osv men plutselig en dag tok det slutt [emoji41]
Alle er super hjelpsomme her og jeg får skikkelig luxus !
 
Ønsker alle en fin ferie uansett hva planene er [emoji41] nytnytnyyyt ferien [emoji7]
 
Vi skal til sør i Europa og leie hus med familien. Blir fullt opp av masse barn, så dette blir første rene barneferie (som voksen) for meg. God øvelse til vi blir fire i vår familie og [emoji28] flytta i mars, så vi begynner heldigvis å bli ferdig med redebyggingen
 
Back
Topp