Februar 2024

Må lufte litt tanker her .. testene mine er positive men blir aldri sterkere. Hadde positiv digital 1-2 onsdag og torsdag. Da var jeg 14 og 15 dpo. Tror kanskje dette ender i en kjemisk? Har ikke flere digitale, så får ikke testet med det nå heller.. Testene er fortsatt positive i dag, men fortsatt ikke sterkere .. Noen som har erfaring på kjemisk? Jeg har egentlig vært forberedt på at det ikke går på første forsøk, så jeg er liksom ikke overrasket heller .. Prøvde å få blodprøve på torsdag, men legen satte meg opp på en tlf time (?) I stede :banghead: Jeg har i følge syklus IKM i dag. Går også på lutinus.
 
Her ble det avbrutt forsøk da ingen av eggene overlevde..

Edit: hva kan jeg forvente nå? Har gått et par dager på progesteron, fikk beskjed om å bare stoppe det. Får jeg TR om en uke eller om fem uker? Nå har jeg grått til jeg var fri for tårer her... Nå må jeg tenke fremover for å ikke gå helt i kjelleren.
 
Last edited:
Må lufte litt tanker her .. testene mine er positive men blir aldri sterkere. Hadde positiv digital 1-2 onsdag og torsdag. Da var jeg 14 og 15 dpo. Tror kanskje dette ender i en kjemisk? Har ikke flere digitale, så får ikke testet med det nå heller.. Testene er fortsatt positive i dag, men fortsatt ikke sterkere .. Noen som har erfaring på kjemisk? Jeg har egentlig vært forberedt på at det ikke går på første forsøk, så jeg er liksom ikke overrasket heller .. Prøvde å få blodprøve på torsdag, men legen satte meg opp på en tlf time (?) I stede :banghead: Jeg har i følge syklus IKM i dag. Går også på lutinus.
Har du bilder av testene? Hvor mange dpo er du? I starten er jo hcg så lavt så kan være vanskelig å se stigning på testene! Jeg hadde kjemisk nå og mensen kom 4 dager forsinket bare. Det er kun blodprøve som kan se noe om stigningen, så skjønner og støtter forslaget om det. Mine kjemiske har ofte blitt veldig svake veldig raskt, så ofte bare 2-3 dager etter digital har den blitt negativ og synlig svak igjen. Så det fine er jo at du har jo fortsatt synlige fine streker!
 
Her ble det avbrutt forsøk da ingen av eggene overlevde..

Edit: hva kan jeg forvente nå? Har gått et par dager på progesteron, fikk beskjed om å bare stoppe det. Får jeg TR om en uke eller om fem uker? Nå har jeg grått til jeg var for for tårer her... Nå må jeg tenke fremover for å ikke gå helt i kjelleren.

Så utrolig trist. Skjønner du må være helt fra deg. Jeg får ofte tr til ca samme tid jeg skulle hatt mensen til vanlig. Om det er sånn for deg aner jeg ikke, men håper du får den raskt sånn at du kan planlegge noe nytt, få håp og komme deg tilbake på hesten igjen. Du må ha det skikkelig kjipt nå, håper det går over snart :Heartred
 
Så utrolig trist. Skjønner du må være helt fra deg. Jeg får ofte tr til ca samme tid jeg skulle hatt mensen til vanlig. Om det er sånn for deg aner jeg ikke, men håper du får den raskt sånn at du kan planlegge noe nytt, få håp og komme deg tilbake på hesten igjen. Du må ha det skikkelig kjipt nå, håper det går over snart :Heartred
Håper TR kommer litt før "vanlig tid" her, hvis ikke så må jeg stå over en mnd pga påska... Får krysse fingrene for at de få progesteron-dosene jeg har tatt er nok til at kroppen gir blødning før.
 
Har du bilder av testene? Hvor mange dpo er du? I starten er jo hcg så lavt så kan være vanskelig å se stigning på testene! Jeg hadde kjemisk nå og mensen kom 4 dager forsinket bare. Det er kun blodprøve som kan se noe om stigningen, så skjønner og støtter forslaget om det. Mine kjemiske har ofte blitt veldig svake veldig raskt, så ofte bare 2-3 dager etter digital har den blitt negativ og synlig svak igjen. Så det fine er jo at du har jo fortsatt synlige fine streker!
Får snakke med legen på tirsdag. Så skal jeg jo melde inn testsvar samme dag. Har et bilde som var tatt på utvannet urin i dag, men syntes ikke testene viser forskjell om det er utvannet eller etter 7 timer søvn.. Dette er fra i dag. I dag er jeg jo 18 dpo og ser alle andre har kjempe sterke streker da :rolleyes: Blir det nytt innsett skal jeg ikke teste hver dag hvertfall for jeg blir jo gal :laughing001
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240225_135546_Gallery.jpg
    Screenshot_20240225_135546_Gallery.jpg
    163 KB · Visninger: 40
Får snakke med legen på tirsdag. Så skal jeg jo melde inn testsvar samme dag. Har et bilde som var tatt på utvannet urin i dag, men syntes ikke testene viser forskjell om det er utvannet eller etter 7 timer søvn.. Dette er fra i dag. I dag er jeg jo 18 dpo og ser alle andre har kjempe sterke streker da :rolleyes: Blir det nytt innsett skal jeg ikke teste hver dag hvertfall for jeg blir jo gal :laughing001
Har et sammenligningsbilde. Det burde vel vært stigning? Stavtestene er rsfu test ofte ...
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240225_135941_Collage Maker.jpg
    Screenshot_20240225_135941_Collage Maker.jpg
    159,6 KB · Visninger: 43
  • PhotoCollage_1708871008007.jpg
    PhotoCollage_1708871008007.jpg
    1,4 MB · Visninger: 33
Last edited:
Her ble det avbrutt forsøk da ingen av eggene overlevde..

Edit: hva kan jeg forvente nå? Har gått et par dager på progesteron, fikk beskjed om å bare stoppe det. Får jeg TR om en uke eller om fem uker? Nå har jeg grått til jeg var fri for tårer her... Nå må jeg tenke fremover for å ikke gå helt i kjelleren.
Hos meg pleier den komme 2 dager etter stopp på progestron . Jeg har ikke stoppa selv enda for min test dag er onsdag men helt blenda hvit test så vet jo hvor veien går.. ..
 
Ja helt sant. Har spurt om å gå rett på nytt forsøk før og da har hausken sakt ja, så håper bare de gjør det nå også og jeg kan få snakke me de i morgen. selv om test dag er onsdag er jo resultatet ganske klart. Har testet ut ovitrellen så den er ute. Tror nok at ved 12 dpo så er det løpet kjørt ved negativ test. Men en blir litt motløs, dyrt er det også.. å grusomt å ikke kunne få dette til, hat 3 utakk/insett siden september. Å neste måned blir jeg 38 , så føler tiden jobber mot meg.. skulle begynt mye før med søsken ..
Det må ha vært heftig å holde på så intenst over kort periode. Enig med deg, man blir motløs når det gang etter gang blir mislykket.. går dere privat?
Jeg har aldri kommet til noe innsett så har lite kjennskap til hvor lenge den ovitrelle sitter i, men hva jeg har skjønt så pleier den å være ute ja når man kommer til 12 dpo.
Har du fått snakke med klinikken I dag on direkte oppstart igjen når mensen kommer? :Heartred
 
Har vært innom hausken, jeg tar ovitrelle etter insett altså for å lure kroppen til og tro den er gravid , tar en halv ovitrelle to ganger , dag 5 og 7 fra uttak… men det er bare en halv , har opplevd at den henger litt igjen men ikke nå.. de fleste får den kun for eggløsningsprøyte . Men den hjalp den gang jeg ble gravid..


Fikk snakka med de ser ut som vi får det til, han skulle ringe meg i løpet av ettermidagen. Han mente det var lurt for jeg sliter med å få mens pga mange års p pille bruk så er lurt utnytte den blødningen så nå kommer med mislykket forsøk.

Eneste er prisen for nå må jeg dekke medisiner også etter 3 mislykkede en får jo bare 3 i offentlig og aldri har jeg fått på frys så ..Skikkelig kjipt.

Men blir ny donor så mulig det er bedre match.. for nå har det ikke funka.
 
Back
Topp