Febertermometer

Missygirl

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Åssen bruker dere?
Rumpe, øre, panna? :)
Har rumpe bare. Men hadde kanskje vært kjekt med et sånt til panna..
 
Kjøpte til panna sist da jeg fant det på tilbud på babyshop. Har brukt det en del, men om den har vist høy temp har jeg brukt det i rompa for å få mer korrekt temp. Brukte pannetermometeret for å sjekke temperaturen på badevannet også i starten. Det er i utgangspunktet unødvendig da man kjenner om det er for varmt eller kaldt [emoji13]
 
Bruker pannetermometer viss eg lurer på feber, og rumpe viss det er feber :) men har erfart at panne måler lavare enn rumpe.
 
Har til rumpe og panne. Bruker pannetermometer for å sjekke temperatur sånn til vanlig - og dobbeltsjekker med rumpetermometer om pannetermometeret viser høyere temperatur enn vanlig... Det til panne kan jeg også bruke til å måle temperatur på drikke etc. om det skulle være behov.
 
Har til både rumpe, panne og øre, men bruker kun i stump da de andre kan vise flere grader feil. Har kjøpt et nytt til stumpen nå, men heldigvis ikke trengt å bruke det ennå. :)
 
Vi har kun termometer til rumpa. Stoler mest på det nå mens de er så små i alle fall. Pluss at det til panna var 3-400,- dyrere på det apoteket jeg var:p Men når han blir eldre blir det øret eller panna.
 
Bruker bare i rumpa foreløpig. Ønsket oss pannetermometer til jul. Fikk....øretermometer. Nesten da. Greit å ha begge deler i forhold til å måle uten å vekke ham og sånn :)
 
Kun stumpen[emoji4]
 
Begge deler. Men stoler bare på rumpetemp. Greit med pannetemp for kontroll da. Særlig på natta og på 2åringen
 
Back
Topp