Febbisene og sykdom?

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Er de ofte syke? Syns min hoster og hoster heeeele tiden :eek:
 
Jaa! Nå har vi akkurat hatt vannkopper og så rett på med feber og slikt igjen... er av en merkelig grunn alltid mens mannen er på sjøen:p
 
Nei, heldigvis ikke :)
 
Lite sykdom her i hus. Heldigvis!! :)
 
Jaa! Nå har vi akkurat hatt vannkopper og så rett på med feber og slikt igjen... er av en merkelig grunn alltid mens mannen er på sjøen:p

Ååh, det er jo så typisk! Ene venninna mi har en mann som jobber på båt. Hver gang han drar ut blir barna syke, og han er vekke i 4 uker! Så er de friske når han er hjemme
 
Det virker veldig planlagt :p
Ååh, det er jo så typisk! Ene venninna mi har en mann som jobber på båt. Hver gang han drar ut blir barna syke, og han er vekke i 4 uker! Så er de friske når han er hjemme
Haha ja, tror nesten det er planlagt:p alle jeg kjenner med menn som jobber vekke har samme problemet.. i bhg pleier de å si: "åja, drar han ut i dag? Jaja, da blir hun vel syk snart" haha! Helt tragikomisk.
 
Haha ja, tror nesten det er planlagt:p alle jeg kjenner med menn som jobber vekke har samme problemet.. i bhg pleier de å si: "åja, drar han ut i dag? Jaja, da blir hun vel syk snart" haha! Helt tragikomisk.

Haha, slår aldri feil det! :p
Glad jeg har en mann som jobber på land!
 
Haha, slår aldri feil det! :p
Glad jeg har en mann som jobber på land!
Gjør ikke det:p er mange goder med sånn skift jobb, men jammen meg slitsomt også. Rart å tenke på at når hun blir 3 år, har han vært borte over 1 år av livet hennes. Men så har han vært der hele tiden i 2 da:)
 
Lite av det, inntil vidare :)
 
Nei. Litt forkjøet bare, men ikke noe syk særlig ofte
 
Etter han begynte på astmamedisiner, har han vært syk 1 gang. Det var vår feil, da meds begynte å ta slutt men vi ikke skjønte det, så han fikk skikkelig astmaanfall :(
Ellers god og frisk :)
 
Han hoster og snufser for tiden, men etter i fjor høst er det lite feber og slik som første året i bhg med masse feber, ørebetennelse, og slikt..
 
Nei, sjelden heldigvis :)
 
Veldig lite i år, var mye syk i fjor.. Hjelper med astma medisinene :)
 
Vært høy sjukdomsfaktor i et år nå. de siste 3ukene har vi vært igjennom fever, omgangssjuke og nå vannkopper. passe lei sjukdom nå.
 
Vært høy sjukdomsfaktor i et år nå. de siste 3ukene har vi vært igjennom fever, omgangssjuke og nå vannkopper. passe lei sjukdom nå.
Sender deg en god klem og litt friske bakterier ;)
 
Gjør ikke det:p er mange goder med sånn skift jobb, men jammen meg slitsomt også. Rart å tenke på at når hun blir 3 år, har han vært borte over 1 år av livet hennes. Men så har han vært der hele tiden i 2 da:)

Setter egentlig ting litt i perspektiv når du ser på det sånn altså. Men samtidig så tror jeg egentlig de får mer tid sammen med familien/barna enn de som jobber på land. Jeg feks jobber 9-16:30 3 dager og 9-19:00 en dag i uka + 2 lørdager på og en av, jobber da 09-14:00. Er til vanlig hjemme 16:45 og de to yngste vil ofte legge seg 18:00/18:30. Så jeg får kun 1-1,5 maks 2 timer med barna mine ila dagen o_O
 
Back
Topp