Favorittnavn?

Vi har forløpig kun tenkt på guttenavn og er egentlig enige! Men det ligger langt bak i skapet enn så lenge :) men favoritten er Casper ❤
 
Viktoria og Mathilde var mine favorittjentenavn. Begge ble nedstemt sist (før vi fikk vite kjønn. Jeg nedstemte bla magica (ja fra tryll)). Adrian var guttenavnet mitt, men sønnen vår heter ikke det [emoji23] Huff, det blir en lang diskusjon!! Vi brukte mye tid sist! Men årets forslag Jerry er nedstemt av meg.
 
Har masse navn, men denne ungen forblir nok navløs selvom...
Har guttenavnet ganske klart...og så klarte min bror å kalle katten sin for det jeg vil at en evt datter skulle hete...:banghead:
 
Jeg har lagt elsk på navnet Eiríkur... Jeg vet ikke om hva mannen min synes om det, men jeg synes det er såååå fint [emoji7]
 
Av guttenavn er Lavrans, Tobias og Emrik favoritter. Holder en knapp på Lavrans (samboeren heter Lars og jeg Kristin så er litt artig), men familien min misliker det. Hehe.

Av jentenavn har vi Iben, Alma og Ada som favoritter [emoji5]
 
Blir det jente ville jeg ha Amalie eller Mathilde men fet ble 100% nedstemt.
Men tror vi begge liker Marie godt og det er mellom navnet til mormor å :)
Har en gutt som heter Jonas fra før så gutte navn er litt vanskelig. Vi liker godt Daniel men det tok jo seff svoger og kona når de spurte hvilke navn vi liker. Så da har jeg tenkt på Tobias :) men vi får se. Er så vanskelig
 
Vi har en liste, men den endres fra dag til dag [emoji14] Samboer har skikkelig kjedelig smak! Jeg liker litt gammeldagse navn (Edith, Ruth, Margit), mens han vil ha sånne som vår generasjon heter (Cecilie, Kathrine).

Og guttenavn? Don't even get me started... *sukk*

Generelt kan vi vel si at jeg foreslår navn, og han dømmer dem nedenom og hjem. Lite forslag som kommer fra den kanten [emoji14]
 
Har fremdeles tenkt å få trumfet gjennom Margit på et eller annet vis... [emoji48]
 
Vi har tenkt på guttenavnene Willian og Theodor. Jeg liker også Oliver. Og hvis det blir jente har vi tenkt på Leah Ingeborg (Ingeborg etter oldemor), Mathilde (etter samboers farmor) eller Othelie [emoji4]
 
Vi har tenkt på guttenavnene Willian og Theodor. Jeg liker også Oliver. Og hvis det blir jente har vi tenkt på Leah Ingeborg (Ingeborg etter oldemor), Mathilde (etter samboers farmor) eller Othelie [emoji4]

Jeg har også en oldemor som het Ingeborg. Verdens snilleste [emoji173] døde for et par år siden [emoji24] så har hatt veldig lyst til å kalle en evt datter noe med Ingeborg, men helt umulig å finne noe som klinger foran.
 
Mannen og jeg vurderte å kalle dattera vår Dorothea før hun ble født [emoji87] Jeg synes ennå det er fint da [emoji173]
 
Magen heter foreløpig Idun [emoji169] veit ikke kjønnet enda, men blir det jente er nok navnet fastsatt allerede [emoji5] ikke kommet på noen guttenavn vi liker [emoji85]
 
Jeg synes det med navnevalg er så vanskelig, men håper jeg finner mer ut av evt navn etter oul [emoji4]
 
Har masse navn, men denne ungen forblir nok navløs selvom...
Har guttenavnet ganske klart...og så klarte min bror å kalle katten sin for det jeg vil at en evt datter skulle hete...:banghead:
Det er ikke akkurat familiekatten man ønsker å kalle opp datteren sin etter:eek::hilarious:
 
Vi har en laaaaaaang liste:p noen familienavn og noen vi bare liker... Med alle alternativene er nok sjansen stor for dobbeltnavn!
Spørsmålet er hva vi ender opp med til slutt, men tipper det ikke blir helt avgjort før bebisen er ute og man kan se hvilket navn som kler ungen..:) Noen av navnene som er høyt på lista er: Sigmund eller Mattis hvis gutt og Sanna eller Isa hvis jente.. Men tiden vil vise:p
 
Her er navnelista fra sist [emoji1]

Jente: Ea, Elle, Adea, Emmeli, Madeline, Ane, Emmelin, Engelin

Gutt:Elvin, Olai, Sebastian, Oleander, Jonas

Min kar heter Marcus. Skulle egentlig hete Jonas men det passa han ikke når han kom ut [emoji1]

Men om det blir jente har vi nesten bestemt oss for Signe Synnøve etter min oldemor og hans bestemor :)
 
Back
Topp