Faresignalene du bør være obs på!

Greit å lese denne :)
 
Opp!
 
Er det noen her som kan hjelpe meg å svare?

Jeg begynte å blø brun utflod med innslag av rødt på søndag og det ble etterhvert mer som en vnlig mens etterhvert. Jeg blør ikke mye I utgangspunktet så trenger rundt 1 bind til dagen. På torsdag kom det ut en klump på rundt 4 cm og jeg lurer på om dette var en spontanabort. Hadde menssmerter I moderat grad kvelden før og morgenen torsdag. Det som gjør at jeg tviler er at jeg plutselig for første gang I svangerskapet er litt småkvalm hver dag nå. .. er dette normalt etter Sa? Har jo ikke vært kvalm før...
 
veldig greit med en ånn ide der du kan lese om fareignaler, er selv i uke 38+2 og er småkvalm
 
Så utrolig fint at alt er samlet på en side :) Veldig beroligende å vite om de ulike symptomene. Spesielt når man er førstegangs. Tusen takk :)
 
Greit å lese denne :)
 
Er det noen her som kan hjelpe meg å svare?

Jeg begynte å blø brun utflod med innslag av rødt på søndag og det ble etterhvert mer som en vnlig mens etterhvert. Jeg blør ikke mye I utgangspunktet så trenger rundt 1 bind til dagen. På torsdag kom det ut en klump på rundt 4 cm og jeg lurer på om dette var en spontanabort. Hadde menssmerter I moderat grad kvelden før og morgenen torsdag. Det som gjør at jeg tviler er at jeg plutselig for første gang I svangerskapet er litt småkvalm hver dag nå. .. er dette normalt etter Sa? Har jo ikke vært kvalm før...
Hei

Hvordan går det med deg?

Vanskelig å vite om du har hatt en SA. Har du vært hos legen?
 
Back
Topp