Far og barn bilder

ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: Mrs J.

Star kan vi se bilde av din pappa?Har aldri sett han.[:)]
vil heller se bilde av pappa'n til barna hennes[;)]


Liker å se bilde av godt voksne mannfolk[8D][:D]
Har fått retta opp i galskapen.
Ja, jeg har jo skjønt at du er litt "utradisjonell" [;)][8D]
 
Har bilde liggende på "Familietråden"...[;)]
Skal vi se...Her er den: [link=http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=478069]http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=478069[/link]
 
Så fine bilder!!!
Er noe utrolig rørende med å se bilder av far og sønn/datter [:)]
 
Men du snusken; kan ikke si jeg har sett noe bilde av deg her...
 
 [:D] Nei jeg er kamerasky [:D]
Neida jeg har lagt ut bilde av meg her men de trådene er sikkert langt bak i leksa nå [:D]
Det er bilde av sambo i denne tråden foresten hvis du ikke har sett det?
 
Så han her ja.
Er jo nysgjerrig da på hvordan alle ser ut...
 
Er det meg du hinter til da? [:D]
 
I utgangspunktet så var det en nysgjerrighet på hvordan alle så ut, men jeg fant jo etterhvert fine mor og barn tråden m masse fine bilder av mange av mødrene her inne med sine herlige nurk, så litt av nysgjerrigheten har blitt stilna litt...
Følte du deg truffet, så ble det helt riktig effekt... [:D]
 
[:D] [:D] [:D]
Jeg skal se om jeg finner et bilde til mor og barn tråden for der er jeg ikke med ser jeg [8|]
 
Her er Bjarte med hele hurven:-)

 
Koselig!! Hjarrand er jo som snytt ut av nesa på faren da!![:D]
 
ORIGINAL: buster

Koselig!! Hjarrand er jo som snytt ut av nesa på faren da!![:D]

Artig, ser at de er veldig like her ja. men det er ikke så mange som sier at de er så like, men de har samme fasong, lange og tynne. + at de har blåe øyne, men han har vist min øynefasong. Er ikke så lett å se hvem barna ligner på synes jeg da.
 
ORIGINAL: Trude mor

ORIGINAL: buster

Koselig!! Hjarrand er jo som snytt ut av nesa på faren da!![:D]

Artig, ser at de er veldig like her ja. men det er ikke så mange som sier at de er så like, men de har samme fasong, lange og tynne. + at de har blåe øyne, men han har vist min øynefasong. Er ikke så lett å se hvem barna ligner på synes jeg da.

 
Nei det kan jeg være enig i!! Men på det bilde synes jeg det var lett å se!![:)]
Men så er ikke jeg "partisk" heller da.. Familie har en tendens til å synes at barna likner på "sine"![:)]
 
Nyyydelig familie du har Trude mor!!!
 
ORIGINAL: Chill24

Nyyydelig familie du har Trude mor!!!

 
signerer
 
kommer met et far og barn bilde j å.
her er samboaren min med tvillinga våre silje og martin


 
ORIGINAL: buster

ORIGINAL: Trude mor

ORIGINAL: buster

Koselig!! Hjarrand er jo som snytt ut av nesa på faren da!![:D]

Artig, ser at de er veldig like her ja. men det er ikke så mange som sier at de er så like, men de har samme fasong, lange og tynne. + at de har blåe øyne, men han har vist min øynefasong. Er ikke så lett å se hvem barna ligner på synes jeg da.


Nei det kan jeg være enig i!! Men på det bilde synes jeg det var lett å se!![:)]
Men så er ikke jeg "partisk" heller da.. Familie har en tendens til å synes at barna likner på "sine"![:)]

 
 
Jeg syns han ligna på sin far jeg også [:)]
En stolt pappa så det ut som [:)]
 
Back
Topp