Fant hjertelyd med doppler!

Skull sjekke i går meeen hadd ikke slått av den sist æ prøvd så va tom for strøm. Så må få i batteri. 10+3 i dag men forvente ikke å finn enda. Men blir veldig gla om æ gjør det
 
Skull sjekke i går meeen hadd ikke slått av den sist æ prøvd så va tom for strøm. Så må få i batteri. 10+3 i dag men forvente ikke å finn enda. Men blir veldig gla om æ gjør det
Veldig moro å finne! Prøvde å finne bare for noen dager siden og da fant jeg ingenting, så mye skjer på noen dager :happy:
 
Åå, så gøy! Jeg får min i posten i dag. Gru-gleder meg :nailbiting:
 
Kan jeg spørre hvilken doppler dere bruker? Ønsker å kjøpe en slik for å prøve å høre hjertelyd selv.
Er det noen som er bedre enn andre?
Må være så koselig å endelig høre hjertelyd <3
 
Fant en brukt for 50kr på finn æ. Å hu bodd i samme bydel så da kjøpt vi selv om det va tidlig.
 
Kan jeg spørre hvilken doppler dere bruker? Ønsker å kjøpe en slik for å prøve å høre hjertelyd selv.
Er det noen som er bedre enn andre?
Må være så koselig å endelig høre hjertelyd <3
Min heter caremaxx, kjøpt på teknikkmagasinet :)
 
Det er en fantastisk følelse når du hører den [emoji173][emoji4]
Jeg er 7 +0 i dag, tror ikke jeg kommer til å finne den helt enda.
Er det forresten slik at flergangsfødende kan finne den tidligere? Lurer på å ha lest noe om det
 
Det er en fantastisk følelse når du hører den [emoji173][emoji4]
Jeg er 7 +0 i dag, tror ikke jeg kommer til å finne den helt enda.
Er det forresten slik at flergangsfødende kan finne den tidligere? Lurer på å ha lest noe om det
Ja, tror livmora kommer tidligere over skambeinet når man er flergangsfødende :)
 
Back
Topp