faens dritttdag;-(

liten og sliten

Betatt av forumet
skulle hatt 10 års jubileum sammen med mannen idag:-( men istedet kommer veslemann hjem fra samvær der i dag tidlig å sier at de ikke sov hjemme hos pappa men til dama hans:-( og de bor nå veeeldig nært.så det kunne de latt vært,men neida:-( så sitter jeg her da med de jævla teite tankene mine og mugler i soffahjørnet mitt:-(

savner det vi hadde men ikke han for han er ikke noe å samle på :-( men likevel er jeg da helt idiot i hodet ikveld:-/

kan hende at jeg er litt misunnelig fordi han har ett forhold og ikke jeg..det var han som plutselig bare gikk og skulle værtfall ikke ha noe dame eller noe forpliktelser av noe slag..syns han fortjener å ha d følt og være alene når han gjorde som han gjorde..istedet er det jeg
som sitter her alene.litt urettferig syns jeg :-( igjen teite tanker
 
Huffa [:o]

Syns du skal gi deg lov til å mugle og gråte i kveld. Det må være utrolig tøft for deg.

Goood klem sendes herfra [:)]
 
ORIGINAL: moccii

Huffa [:o]

Syns du skal gi deg lov til å mugle og gråte i kveld. Det må være utrolig tøft for deg.

Goood klem sendes herfra [:)]

Sign
 
ORIGINAL: * Solstråla *

ORIGINAL: moccii

Huffa [:o]

Syns du skal gi deg lov til å mugle og gråte i kveld. Det må være utrolig tøft for deg.

Goood klem sendes herfra [:)]

Sign
 
 
Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne voodoo, bare for å påføre liiiiiitt smerte til teite ekser, når man har drittdager selv.. Så kanksje man kunne følt seg en liten smule bedre selv...

Meeen, man må nok bare grine litt, få utt litt gruff og komme seg videre... Trøsteklem til deg fra meg!
 
Back
Topp