F***, jeg VIL inn hit! *Utblåsning*

Superprodusent

Glad i forumet
Ja, jeg fikk en litt dårlig start på dette innlegget. Hehe:p

Baah, jeg vil inn hit..ikke om en mnde eller så, men NÅ! Jeg blir så skuffet fordi jeg innerst inne vet at kroppen tuller med meg, men jeg føler meg steingravid.

* Øm i livmora, stikninger og leamus...
* en øm pupp
* Gråter
* kvalm og spyr
* Halsbrann og sure oppstøt
* har ikke lyst på hverken kaffe eller røyk
* tisser hele tiden

Jeg har jo alle symptomene, og jeg har bare tatt feil en gang før...MEN det er jo mange som har alle symptomene og blir skuffet...jeg vil ikke bli skuffet:/ Ingen vil vel det, men skulle ønske jeg ikke hadde noen symptomer da...

Aaah, utblåsning;)
 
*Klemme på*

Det er lov med utblåsninger! Krysser alt jeg har for at du havner her...(Men litt kryssing for meg selv, har VELDIG lyst å havne her jeg også)
 
Hadde det vært opp til meg så hadde hele gjengen havnet her, man blir jo smårar av prøvingen. Og jeg merker at det går meg helt til hodet selv om jeg prøver å roe meg ned. Det har gått greit helt fram til dpo, men nå når det nærmer seg testing så blir man liksom så redd for å bli skuffet :)
Lykke til:D
 
Regner med dere har prøvet mens/eggløsningskalender???
Før jeg skulle ha barn brukte jeg den som prevensjon, og når vi kom til den dagen vi ville prøve klaffa det på første forsøk, nå er jeg med nr 2 gikk etter kalenderen denne gangen også gitt....

 
Håper du kommer inn hit da :D
 
Håper både du og jeg og alle andre kommer inn hit
 
Krysser fingrene for at du og alle andre havner her :D
 
Back
Topp