Førstegangsprøver ❤️

Septemberlykken

Betatt av forumet
Septemberbarna 2019
Hei og hopp!

Tenkte å starte min egen dagbok - jeg tok ut p-staven 30.mai og vi er nå i PP2 - jeg er allerede utålmodig, og føler for å ha en plass å få ut tanker og følelser, samt å kanskje ha litt mer oversikt.

Jeg er 23 år, og min samboer er 25 år. Vi har vært sammen i 6 år, og føler tiden er inne for en liten spire. :)
 
Last edited:
Hei og hopp!

Tenkte å starte min egen dagbok - jeg tok ut p-staven 30.mars og vi er nå i PP2 - jeg er allerede utålmodig, og føler for å ha en plass å få ut tanker og følelser, samt å kanskje ha litt mer oversikt.

Jeg er 23 år, og min samboer er 25 år. Vi har vært sammen i 6 år, og føler tiden er inne for en liten spire. :)

så spennende! vi er på samme alder, det er ekstra stas:D skal følge deg jeg, så håper jeg på en liten spire snart<3
 
Spennnde!
Vi er i PP4 med nr 1 nå, og også i 20-årene. :D Hyggelig å dele med flere i samme situasjon.
 
Hei og velkommen hit :D
Blir spennende å følge dere videre!
Masse lykke til :Heartred
 
så spennende! vi er på samme alder, det er ekstra stas:D skal følge deg jeg, så håper jeg på en liten spire snart<3

Tusen takk! Fun fact - jeg ble inspirert til å lage min egen dagbok av deg faktisk, om du ser hvor sent på natt jeg la ut innlegget- var det fordi jeg måtte lese gjennom hele dagboka di, haha! Håper det går bra for deg og lille denne gangen ❤️
 
Tusen takk! Fun fact - jeg ble inspirert til å lage min egen dagbok av deg faktisk, om du ser hvor sent på natt jeg la ut innlegget- var det fordi jeg måtte lese gjennom hele dagboka di, haha! Håper det går bra for deg og lille denne gangen ❤️

Åh så gøy!!! nå ble jeg glad!<3 håper det går raskt for dere, denne prøvetiden er jo spennende, men den går så treeegt:hilarious:
 
Spennende! jeg har også brukt p-stav! Hvorfor er dere bare på pp2 hvis du tok den ut i mai? :)
 
Spennende! jeg har også brukt p-stav! Hvorfor er dere bare på pp2 hvis du tok den ut i mai? :)

Det gikk en stund før jeg fikk menstruasjon etter at jeg tok den ut. Hadde veldig uregelmessig blødning av p-staven - et år uten, for så å plutselig få den, deretter noen mnd mellom hver osv.
 
Last edited:
Har anskaffet oss en gel fra apoteket som skal gi livmorhalsslimet høyere pH-verdi, og dermed skal maksimere sjansen for at sædcellene befrukter egget. Jeg er en evig pessimist, men vi får vel bare vente å se. :)

Vi passa på ene onkelbarnet på snart 3 år og tantejenta mi på 8 år noen dager i forrige uke, så nå er vi litt sliten - men mest av alt utålmodig (selv om vi ikke har prøvd så lenge, føles det som vi har prøvd i en evighet!!!), da lysten på en liten spire er så stor!
 
Last edited:
pp2 // cd17 // el1 //


IMG_20180811_010616.jpg
 
Last edited:
Back
Topp