Førstegangsgravid med et spørsmål

Marie00

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hei dere,

Jeg var hos fastlegen min i dag og fikk henvisning til gynekolog for å tidfeste termin. Vet noen hva slags undersøkelser gynekologen vil gjøre for å finne størrelse på livmor. Har også vært litt forfjamset helt siden testene viste gravid så jeg glemmer alltid å spørre om det jeg lurer på når jeg har sjansen. Noen som vet? Blir det ultralyd eller kun en vanlig gynekologisk undersøkelse?

Takk for alle svar :angelic:
 
Tipper du får innvendig ultralyd :)
Vanskelig å kjenne livmora så tidlig, siden den fortsatt ikke har vokst over skambenet :)
 
Tipper du får innvendig ultralyd :)
Vanskelig å kjenne livmora så tidlig, siden den fortsatt ikke har vokst over skambenet :)

Oi, spennende, så da får jeg kanskje se om det lever noe der inne :) Takk for svar. Har ikke vært borti innvendig ultralyd før så vet ikke helt hvordan det gjøres, men det går sikkert fint :)
 
Oi, spennende, så da får jeg kanskje se om det lever noe der inne :) Takk for svar. Har ikke vært borti innvendig ultralyd før så vet ikke helt hvordan det gjøres, men det går sikkert fint :)

Det stikkes en ultralyd stav oppi "der" :p Kort fortalt :p
Jeg skal på torsdag selv :D
 
I forrige graviditet fikk vi med et bilde av lille spira når vi hadde innvendig ultralyd :)
 
Back
Topp