Første trille-tur :)

sladkoeghka

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Lurer på om når dere går første tur ut med babyen? Min er 9 dager i dag. Har tenkt å gå ut med han i morgen, slik ca 30 min tur. Er det ikke for tidlig? Det er kuldegrader ute forresten, ca -5 - -6. Går det bra?
Mitt første var født i september, da var det varmt ute, så hadde ikke noe problem, Var ute med han da han var 7 dager.
Men litt usikker nå ... :)
 
Var inne første uka etter vi kom hjem pga regnvær og mye vind. Helsesøstera var ikke bekymret for vinden. Om formen min var god var det bare å ut :) men ikke når det var kaldere enn -10.

Vært ute en del trilleturer nå og merker det gjør godt for humøret mitt :) bare benytte seg av det før vinteren er her for fullt....
 
Gikk en tur på dag 12. Et par pluss kanskje. Bare husk å pakke puppa godt inn! Fikk ny runde tette melkeganger og feber etter den turen :(
Er det varmere enn minus ti er det bare å gå ut med baby sies det. :)
 
Her har vi vært ute hver dag siste uken siden det hjelper på humøret mitt. Hun er 11 dager nå. Det har vært temperatur rundt null her. Har pakket puppene inn i fire lag med ull :) kjempedeilig å komme seg en tur ut! :)
 
Skal prøve å gå tur i dag. Har ikke lyst egentlig :( Vil bare sove, så har tannverk i tillegg :(
 
Trenger ikke å gå så langt på første turen :) hvis det ikke var noe særlig så kan du jo bare snu. Godt med luft!
 
Var ikke ute før i går, da var han 16 dager. Var helt herlig, og jeg skulle ønske vi var kommet oss ut for lenge siden!
 
Vi var ute på en liten trilletur i går, da var hun 7 dager gammel :) Pakket oss godt inn begge to og det var super deilig å komme seg ut en tur :)
 
Vi var ute på første trilletur igår, 13 dager gammel :) var vel ute en time til sammen. Gikk til butikken og hjem igjen, og innom en lekeplass rett ved hjemme før vi gikk inn, slik at storebror fikk leke en stund :)
 
Har vært ute flere dager :) første trilleturer var hun 6 dager. Da var det minus 2 grader og litt vind. Trur vi var ute i ca en time. ;)
 
Sniker litt fra desember....
Var ute en tur idag, 4 dager gammel :) god og varm da vi kom inn! Ca 5 kvarter ute og 0 grader.
 
Jeg var ute å gikk dag 3 da vi hadde kommet fra sykehuset og har vært ute hver dag siden. Han elsker å sove i vogna og vi har vært ute ca en time pr tur.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Med mitt novemberbarn var vi ute på første trilletur når han var 5 dager gammel, da var det vind og ca -10. Men godt å lunt inne i vogna
 
Her har vi hatt flere trilleturer. Første da hun var 5 dager.
Vi fikk og beskjed fra jordmor at det gikk fint å trille/sove ute helt ned til -10.
 
Her har vi hatt flere trilleturer. Første da hun var 5 dager.
Vi fikk og beskjed fra jordmor at det gikk fint å trille/sove ute helt ned til -10.

Hørt det med -10 før men kom plutselig til å tenke på om det er temperatur på gradestokken, eller følt temperatur? Om det blåser så blir det jo kaldere enn gradestokken viser....
 
Back
Topp