Første lille spire :)

Meliz

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Hadde en sa i desember i fjor, gikk på p piller så var jo ikke planlagt den gang og heller ikke nå andre gangen p pillene sviker :p men håper inderlig denne lille spiren holder seg fast og vokser seg stor og sterk :) var hos legen på mandag og fikk bekreftet det , virket veldig uvirkelig , men likevel virkelig :) så nå gleder jeg meg bare til første ul time kommer i posten , ville ha en tidligere ul pga sa i desember :)
 
Gratulerer så mye! Spennende tider dette! Får du tidlig ul pga SA? Kanskje jeg også skal høre med legen om det er mulig..
 
Tusen takk :) ja gleder meg veldig :) ja hun sendte henvisning til en så tror det blir en i uke 8 , men er privat så må jo betale det selv :)
 
Enn så lenge har allt gått fint , håper det bare fortsetter sånn og at de siste ukene går fort :) tenker hele tiden at når jeg bare er kommet over 8 uker så skal det gå bra , men tiden går jo så himmla sakte :/ men det går heldigvis fremover , i dag har et lite hjerte begynt å slå , utrolig å tenke på :) ImageUploadedByBV Forum1427994535.466562.jpg
 
Endelig kommet til uke 6 , teller ned dagene til 8 uker og jordmor kontroll , skal bli spennende :) håper bare lille knøtt vil bli inni der og vi klarer oss denne gangen , skal bli deilig å komme til uke 12 , fortsatt redd for en sa etter forje gang , men har jo kommet lenger denne gangen :D kvalmen kommer og går heldigvis så kan være helt fin en dag , men kvalm en annen dag :) men det hadde vært fint å kommet på do føler meg som en stuffet kalkun :p ellers så er det fortsatt litt murringer og "mensensmerter" og drømmer jo hver eneste natt og de rareste drømmene i natt drømte jeg at mamma ville sove ute i bare sovepose når det var en tornado her som rev opp dørene og jeg måtte overtale henne til å ikke gjøre det :p
 
Gratulerer så mye! :-D
Har hadd 3 SA selv for noen år siden, så kjenner igjen engstligheten denne gangen.. Krysser fingrer og tær for at spira sitter hos oss alle ;-) er så spennende! <3
 
Back
Topp