Første desemberbaby?

Hvordan går det med dere [emoji173]️?
 
Hvordan går det med dere [emoji173]️?

Koselig å høre at vi blir tenkt på! [emoji173]️
Det går bra med oss, lillegutt har lagt på seg masse og veier 1860g i dag [emoji5] ligger fortsatt på cpap. Han har hatt litt trøblete mage når han fikk pre nan fordi dem gikk tom for bankmelk og ventet på mer fra Oslo.
Så da fant dem ut at han ikke tåler kumelk. Men det finnes erstatning uten kumelk så der ordner seg [emoji5]

Storebror på 1 år har hatt hånd-fot-munnsyke og da ble selvfølgelig jeg smittet, så da fikk jeg ikke lov til å være på sykehuset. Det var tungt å ikke kunne være der men godt å vite at far har vært der mye og at han har det bra.
Når jeg fikk lov til å være der så finner vi ut at far har blitt smittet, så nå må han holde seg hjemme :/
Nå ligger jeg rett ut med forkjølelse, så håper det går over fort. Begynner å bli lei av å være syk [emoji85]

Ellers går det kjempe bra, alle prøvene av han er fine så han trenger bare å vokse [emoji1319]
 
Gratulerer så mye med en sterk og flink voksende gutt [emoji170] Fikk tårer i øynene når jeg leste, og ble veldig glad etter det siste innlegget ditt nå hvor du forteller hvordan det går :)

Jeg er en sniker fra 'Vi som prøver', og syntes det er fantastisk å lese din historie! Jeg er så glad for at vi bor i Norge med den gode helsehjelp og muligheter som finnes [emoji173]️ Takk for at du deler!
 
Koselig å høre at vi blir tenkt på! [emoji173]️
Det går bra med oss, lillegutt har lagt på seg masse og veier 1860g i dag [emoji5] ligger fortsatt på cpap. Han har hatt litt trøblete mage når han fikk pre nan fordi dem gikk tom for bankmelk og ventet på mer fra Oslo.
Så da fant dem ut at han ikke tåler kumelk. Men det finnes erstatning uten kumelk så der ordner seg [emoji5]

Storebror på 1 år har hatt hånd-fot-munnsyke og da ble selvfølgelig jeg smittet, så da fikk jeg ikke lov til å være på sykehuset. Det var tungt å ikke kunne være der men godt å vite at far har vært der mye og at han har det bra.
Når jeg fikk lov til å være der så finner vi ut at far har blitt smittet, så nå må han holde seg hjemme :/
Nå ligger jeg rett ut med forkjølelse, så håper det går over fort. Begynner å bli lei av å være syk [emoji85]

Ellers går det kjempe bra, alle prøvene av han er fine så han trenger bare å vokse [emoji1319]
Fantastisk å høre at det går så bra med gutten deres :Heartred
Håper dere snart er friske og kan være sammen hele gjengen :Heartred
 
Koselig å høre at vi blir tenkt på! [emoji173]️
Det går bra med oss, lillegutt har lagt på seg masse og veier 1860g i dag [emoji5] ligger fortsatt på cpap. Han har hatt litt trøblete mage når han fikk pre nan fordi dem gikk tom for bankmelk og ventet på mer fra Oslo.
Så da fant dem ut at han ikke tåler kumelk. Men det finnes erstatning uten kumelk så der ordner seg [emoji5]

Storebror på 1 år har hatt hånd-fot-munnsyke og da ble selvfølgelig jeg smittet, så da fikk jeg ikke lov til å være på sykehuset. Det var tungt å ikke kunne være der men godt å vite at far har vært der mye og at han har det bra.
Når jeg fikk lov til å være der så finner vi ut at far har blitt smittet, så nå må han holde seg hjemme :/
Nå ligger jeg rett ut med forkjølelse, så håper det går over fort. Begynner å bli lei av å være syk [emoji85]

Ellers går det kjempe bra, alle prøvene av han er fine så han trenger bare å vokse [emoji1319]

Så godt å høre at han vokser seg sterkere og at alt ser bra ut til nå[emoji173]️ håper det fortsetter slikt!
Huff så kjedelig med smitte! Vil tro det har vært tøft å ikke kunne være der! Håper dere alle snart er friske og får være sammen og at tiden fremover bare er positiv for dere! [emoji173]️[emoji173]️
 
Godt å høre at han har det bra og vokser. :) God bedring til deg og resten av familien.
 
så godt å høre at alt går bra. har jo vokst masse han da. godt å høre slike solskinnshistorier for det
kan se ut som om andre desemberbaby kommer her om ikke så lenge å.
 
Gratulerer så mye med den lille. Håper alt står bra til med dere alle sammen nå. :Heartpink
 
Hvordan går det med familien ? :D
 
Hvordan går det med familien ? :D

Det går veldig bra! Vi har vært hjemme snart 1 uke og det er helt fantastisk! Er så godt å slippe sykehus. I dag ble han veid til 3030g!! Det er så godt å se at han spiser og vokser [emoji173]️ storebror er veldig opptatt av lillebror, skal hjelpe til med alt og han blir veldig glad når han kan gi han en kos, det er så magisk godt å se [emoji7]
 
Det går veldig bra! Vi har vært hjemme snart 1 uke og det er helt fantastisk! Er så godt å slippe sykehus. I dag ble han veid til 3030g!! Det er så godt å se at han spiser og vokser [emoji173]️ storebror er veldig opptatt av lillebror, skal hjelpe til med alt og han blir veldig glad når han kan gi han en kos, det er så magisk godt å se [emoji7]

Så fantastisk å høre! Masse lykke til videre [emoji7][emoji7]
 
Back
Topp