Første dag i bhg i dag

Ville ikke jeg stolt på heller! Tror ikke de tar samme hensyn som oss. Kjøp en billig stor og god vogn. Fikk du mye fint? Prøver se etter brukt. Men er så kresen :p
Får annonsere på fb etter en sovevogn, ser det er mange i omløp ennå.

Jeg bryr meg katta om klær, så når jeg kan kjøpe alt ferdig er jeg fornøyd. ;) Får en del nytt av besteforeldrene og tantene, så han har en fin blanding. Fulgte med to parkdresser og en regnbukse bl.a., så for 600 kr fikk jeg veldig mye klær.
 
Får annonsere på fb etter en sovevogn, ser det er mange i omløp ennå.

Jeg bryr meg katta om klær, så når jeg kan kjøpe alt ferdig er jeg fornøyd. ;) Får en del nytt av besteforeldrene og tantene, så han har en fin blanding. Fulgte med to parkdresser og en regnbukse bl.a., så for 600 kr fikk jeg veldig mye klær.
Jeg er såå nevrotisk når det kommer til klær. Får helt angst når ting ikke passer sammen :p haha.
 
Jeg er såå nevrotisk når det kommer til klær. Får helt angst når ting ikke passer sammen :p haha.
Fargene må ikke skrike mot hverandre, men så lenge det passer til vær og temperatur går han i det som er øverst i bunken av klær. ;)
 
I morges gikk vi inn i bhg, hengte opp klærne hans, la matpakken i plastkassen. En av de ansatte kom ut og hilste på, Storm måtte klemme meg leeenge. Plutselig strakk han armene ut mot henne og skulle være med henne inn. Godt å se at han trives så mye der. <3
 
...ooog tlf fra bhg etter en time. De mistenker vannkopper. Uuuurk. Legetime i ettermiddag for å få det bekreftet. Skal egentlig i dåp til min premature niese neste helg, men det blir ikke noe av hvis vi har vannkopper i hus.
 
Back
Topp