Føles som om hjerte hopper over et slag

Lotta915

Glad i forumet
Siden jeg ble gravid har dette skjedd ganske ofte, blir nervøs for å besvime og slikt. Det stopper liksom litt også får jeg dobbelthopp.
Noen råd?
 
Jeg har også det og det er egentlig ekstraslag. Jeg syns det var rart siden det liksom stoppa opp før det banka vilt igjen, men har vært på flere sjekk hvor de sier det samme. Får beskjed om at sålenge det ikke er plagsomt gjør de ikke noe med det. Er det for ille får man gjerne blodtrykksmedisiner, men jeg takka pent nei da jeg har lavt blodtrykk til vanlig og ikke ønsker å gå rundt i svime [emoji4]

Men si ifra til lege så du får sjekket det på kontroll kanskje? [emoji4]
 
Jeg hadde mye av det I starten, men har gått seg til.
Be om å få det sjekka hos lege, er stort sett ufarlig men noen trenger mer oppfølging, kan være greit å få sett på det med ekg.
 
Trodde jeg var den eneste.. Ble nesten litt glad da jeg fant denne tråden[emoji85] Hos meg kan det skje flere ganger til dagen. Lurer på hva det kommer av?

Er 5+6.
 
Trodde jeg var den eneste.. Ble nesten litt glad da jeg fant denne tråden[emoji85] Hos meg kan det skje flere ganger til dagen. Lurer på hva det kommer av?

Er 5+6.

Jeg var ekstremt anspent i skuldre og nakke, mye pga oppkast. Samt sliten i kroppen. Så fort jeg lærte avstressingsteknikker så forsvant det. Samt massasje på nakke og skuldre, jobbe med å senke skuldrene fysisk.
 
Jeg er sånn uansett gravid eller ikke. De gjør ikke noe med det.
 
Kan være noe med at jeg alltid har slitt med veldig lavt blodtrykk og da jeg ble gravid så øker dette, så ble ustabilt og hopping en periode før det roet seg. Nå er blodtrykket høyere enn jeg har hatt noen gang. 104 over 70 er jo nesten normalt nå!
 
Back
Topp