Føler du deg vel med kroppen din som gravid?

"møkkete badeand": Jeg har også følelsen av at jeg kunne gått gravid for alltid ;)

Jeg føler meg vel nå - og følte meg vel før jeg ble gravid. Jeg er glad i å bevege meg og syns det er gøy at magen vokser, om enn litt sakte enda (snart uke 22). Ny bh ble det behov for nylig, selv om det bare er snakk om en størrelse opp og kanskje ikke det engang. Var verre da jeg leste om graviditeten helt i starten og maste hull i hodet på min kjære om at puppene kom til å forandre seg, og han kunne ikke se noen forskjell, stakkars.

Det er gøy å være kvinne - tenk hvor mye vi kan oppleve gjennom et liv! :) Er glad jeg er kvinne og ikke mann med tanke på det, faktisk. Fascinerende, alt kroppene våre kan klare :) Det er vi som setter liv til verden!
 
"møkkete badeand": Jeg har også følelsen av at jeg kunne gått gravid for alltid ;)

Jeg føler meg vel nå - og følte meg vel før jeg ble gravid. Jeg er glad i å bevege meg og syns det er gøy at magen vokser, om enn litt sakte enda (snart uke 22). Ny bh ble det behov for nylig, selv om det bare er snakk om en størrelse opp og kanskje ikke det engang. Var verre da jeg leste om graviditeten helt i starten og maste hull i hodet på min kjære om at puppene kom til å forandre seg, og han kunne ikke se noen forskjell, stakkars.

Det er gøy å være kvinne - tenk hvor mye vi kan oppleve gjennom et liv! :) Er glad jeg er kvinne og ikke mann med tanke på det, faktisk. Fascinerende, alt kroppene våre kan klare :) Det er vi som setter liv til verden!

Eg er så enig. Vi er så heldige! Trur sambuaren min ofte lure på kordan det egentlig er å ha en sprell levande baby inni magen, han e heilt facinert når han kjenner på sparka! Synd han aldri får oppleve det sjøl, takke gud for at eg får! ♥

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Ja! Mye mer fornøyd med kul på magen enn ikke :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Er inne i en mørk depresjon eg ikkje ser enden på, hehe;-) absolutt ingen god følelse å ver gravid.. Misstrives, og føler april er uendelig langt framme :)
 
Føler meg helt topp! Har ikke lagt på meg mer enn 3 kg siden jeg ble gravid og har kunn en liten kul på magen. Puppene har derimot vokst masse og jeg greier nå kunn å bruke sports bher. :) samboeren min sier så ofte som han greier at han synes jeg er sexy som gravid så det hjelper på selvtilliten det! :) håper dere andre også får god oppmuntring av de rundt!
 
Kjempeglad for å ha liv i magen , og gleder meg over det som kommer. Er bare veldig uvant å plutselig måtte tenke over hva jeg kan ha på meg.....magen vokser og det gjør resten av kroppen også. Gleder meg til å få kroppen min tilbake ...
 
Får vemmelser når jeg ser meg selv på bilder og i speilet;(


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Er stolt over magen, og liker å kle meg så den viser :)

Kroppen ellers har endra seg lite, eg er fremdeles på startvekta. Hadde litt ekstra fra før, så heilt greit at mini i magen tærer på det framfor at eg legg på meg ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Etterhvert som magen har blitt større, så føler jeg meg bedre også.
Nå føler jeg meg ikke bare halvfeit liksom :D
 
Back
Topp