Fødselsprogrammer å anbefale :-)

Desemberspire20

Ønske om en liten spire ❤️
Jeg ble helt obsessed når jeg var gravid med vår gutt, da så jeg disse som jeg kan anbefale:

• Jordmødre (NRK, jeg så det på Apple TV)
• Sigrid blir mamma (TV 2 sumo)
• Newton (Fødsel 30.08.15 med Line Jansrud. Sees på NRK nett eller app)
• Fødeavdelingen Norge på Fem
• Britiske versjon av fødeavdelingen og barnet i magen

Har du andre forslag jeg skal sjekke ut? [emoji2]
 
Nytt liv i East end, ligger på Netflix :)
 
Bare griner av alle fødslene [emoji23] Ser på jordmødrene nå [emoji28]
 
Klarer ikke se sånne ting... er så redd fødselen...:(

Er du førstegangsfødene? :) Jeg synes egentlig det er litt verre denne gangen for nå vet jeg hva jeg går til [emoji85] Samtidig sier de jo at tiden kan halveres med andremann, og med første så startet riene torsdagen men han var ikke ute før søndag 13.44.. så jatakk til halvering [emoji23]
 
Bare griner av alle fødslene [emoji23] Ser på jordmødrene nå [emoji28]

Haha, jeg kjenner eg presser og holder pusten om en annen mens de føder. Jeg hadde ALDRI latt meg filme mens jeg føda [emoji15] sykt fint og rørende når det er gode fødsler da [emoji173]️
 
Er du førstegangsfødene? :) Jeg synes egentlig det er litt verre denne gangen for nå vet jeg hva jeg går til [emoji85] Samtidig sier de jo at tiden kan halveres med andremann, og med første så startet riene torsdagen men han var ikke ute før søndag 13.44.. så jatakk til halvering [emoji23]
Nei jeg er 2gangs men hadde en jævlig fødsel med 1mann som resulterte i hasteks så jeg er livredd for fødsel nå!
Ja det var ca like lang tid det tok med min men han kom aldri ut så jeg følte jeg skulle dø til slutt. Helt jævlig.
 
Back
Topp