Fødselen

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Veit det er litt tidlig å tenke på, har gjennomgått det 2 ganger før, men er spent hvordan denne blir fordet..

Hvordan det starter, hvor lenge det varer osv.

Gleder meg til det hele er overstått og den lille klompen ligger på brystet å leter etter puppen ;)

Det er den beste følelsen. det og når babyen skriker etter å venta, på noe som føles som en evighet etter at den har poppa ut :p
 
Det er fryktelig spennende! Jeg lurer mest på hvor raskt det kommer til å gå. Gikk fire timer fra 3 cm til gutten var ute sist. Rask men intens fødsel!

Kjenner jeg gru-gleder meg mer denne gangen. Gruer meg fordi jeg vet hva jeg går til :p gleder meg for jeg elsker opplevelsen og håper at jeg kan nyte den enda mer nå når jeg vet hva som venter. :)
 
Gruer meg enormt... Endte i hastesnitt sist gang, og er livredd for å måtte ta keisersnitt igjen:(
 
Uff, jeg orker ikke tenke på fødsel en gang. Fortrenger det rett og slett. Engster meg kun for å miste akkurat nå.. Ikke at det er noen symptomer som skulle tilsi det altså.
 
Jeg gleder meg!!
Håper bare at kroppen er klar neste gang, og jeg slipper å bli satt igang 14 dager på overtid.. :)
 
Veldig spent. Har en del tanker og ideer rundt det å skulle føde igjen, og d skal gå MINST like bra som de andre gangene ;)
 
Kjenner jeg er litt redd for den delen.. :/ Redd jeg ikke rekker grem denne gangen.. første mann gikk på 3 timer og sistemann gikk fra første rie til babyen var ute på 3 kvarter.. ingen smertelindring for det gikk for fort... og tar 30 min å kjøre til føden. . Er en styrtføder.. og leker med tanken på å føde hjemme pga det.. :) mye planlegging blir det nok :) men sier de ikke at nr 3 er en luring?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg er spent, men det er mest fordi det er 3,5 timer med bil til hvor jeg skal føde.. Forrige gang bodde jeg bare 20 min unna og ble satt igang så var allerede på sykehuset da. Men det tok jo evig lang tid..
 
Kjempe spennende! Men eg holder tankene vekke ei stund til:p
 
Kjenner jeg er litt redd for den delen.. :/ Redd jeg ikke rekker grem denne gangen.. første mann gikk på 3 timer og sistemann gikk fra første rie til babyen var ute på 3 kvarter.. ingen smertelindring for det gikk for fort... og tar 30 min å kjøre til føden. . Er en styrtføder.. og leker med tanken på å føde hjemme pga det.. :) mye planlegging blir det nok :) men sier de ikke at nr 3 er en luring?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

sier dem at den 3. er en luring..? har jeg ikke hørt før, ja, da blir det ekstra spennende :)

det var raske fødsler!!!

den 1.gangen var på 8 timer starta med vannet gikk hjemme.. En helt grei fødsel. så de sa neste gang kom det til å gå enda raskere, 2.gangen starta med rier uten virkning og slimproppen gikk, det varte 25timer... men da ble fødselen regna som en førstegangsfødsel pga det var nesten 6år siden forrige... den fødselen var drøy synes jeg sammenligna med første.. og mer smertefull.. men kom meg gjennom det også :)

denne gangen blir det bare 2,5år mellom så nå er det en "andregangsfødsel" så lurer veldig på hvordan det blir.. :)

Spennende er det hvertfall :)
 
Jeg er spent, men det er mest fordi det er 3,5 timer med bil til hvor jeg skal føde.. Forrige gang bodde jeg bare 20 min unna og ble satt igang så var allerede på sykehuset da. Men det tok jo evig lang tid..

3.5time unna sykehuset er langt unna...! Går nok veldig bra det også :)
 
Veldig spent. Har en del tanker og ideer rundt det å skulle føde igjen, og d skal gå MINST like bra som de andre gangene ;)

har du noen "planer" om hvordan det skal bli? eller tar du det som det kommer? Har jo, litt erfaring når man har vært igjennom det før, samtidig som at ingen fødsler er like :)
 
3.5time unna sykehuset er langt unna...! Går nok veldig bra det også :)
Jo, det går nok fint :) er jo en liten fødestue her i tilfelle rottefelle, men pga mitt forrige svangerskap får jeg ikke føde der. Helt greit i grunn for jeg har ikke lyst til det ;)
 
Uff, jeg orker ikke tenke på fødsel en gang. Fortrenger det rett og slett. Engster meg kun for å miste akkurat nå.. Ikke at det er noen symptomer som skulle tilsi det altså.

Går nok bra skal du se :)
 
Det er fryktelig spennende! Jeg lurer mest på hvor raskt det kommer til å gå. Gikk fire timer fra 3 cm til gutten var ute sist. Rask men intens fødsel!

Kjenner jeg gru-gleder meg mer denne gangen. Gruer meg fordi jeg vet hva jeg går til :p gleder meg for jeg elsker opplevelsen og håper at jeg kan nyte den enda mer nå når jeg vet hva som venter. :)

vet ikke om jeg nyter fødsler, men... :p Skjønner hva du mener :)
 
Uff, jeg orker ikke tenke på fødsel en gang. Fortrenger det rett og slett. Engster meg kun for å miste akkurat nå.. Ikke at det er noen symptomer som skulle tilsi det altså.

Er litt på samme nivå som deg tror jeg :)
eneste jeg tenker på er å komme meg gjennom de første 12-13-14 ukene!
 
Jo, det går nok fint :) er jo en liten fødestue her i tilfelle rottefelle, men pga mitt forrige svangerskap får jeg ikke føde der. Helt greit i grunn for jeg har ikke lyst til det ;)

Du får dra dit fortest mulig bår du merker det skjer noe :) og du blir sikkert ikke sendt hjem heller når avstanden er så stor og pga forrige gang :)
 
Back
Topp