Fødsel på gang?

sourceislove

Blir kjent med forumet
Er det lov å håpe at dette faktisk er starten på noe? [emoji28]

Jeg fikk ryggsmerter for to dager siden, før dette har jeg ikke hatt noe vondt i ryggen gjennom svangerskapet. Egentlig litt sånn murrende smerte helt nederst i korsryggen. I går økte det på og til kvelden kom de i bølger med kynnere samt smerter fram og rundt magen. Har heller ikke hatt noen merkbare kynnere før to uker siden. Det har kommet og gått i hele natt og varer enda. Jeg har ventet sååå lenge nå (43+1 ul termin, som vi er usikre på) og tør nesten ikke håpe eller tro noe som helst [emoji85] Jeg har en kontroll på sykehuset kl.12.00 i dag som jeg er veldig spent på! Håper så inderlig det bygger seg opp dette her..
 
Min første startet slik
 
Høres lovende ut [emoji1] krysser fingrene for at dette er starten på noe [emoji4] har man egentlig lov til å gå så lenge på overtid??
 
Håper ikke du er 3 uker på overtid?![emoji33] Regner med du er igangsatt og kanskje til og med babyen er ute! Lykke til[emoji4]
 
Lykke til! Regner med du er ferdig nå :)
 
Høres lovende ut [emoji1] krysser fingrene for at dette er starten på noe [emoji4] har man egentlig lov til å gå så lenge på overtid??
De tvinger ingen til noe, men anbefaler sterkt [emoji4] Jeg var sikker termin var 1 uke + fram og det viste seg å stemme ganske bra ift hvordan det lille mirakelet så ut og morkaken [emoji4]
 
Back
Topp