Fødested

Kmille

Forelsket i forumet
Kanskje litt tidlig ennå, men jeg synes det er så hyggelig å ha en tråd om hvor vi har tenkt å føde. Så vi kan utveksle erfaringer og kanskje noen av oss treffes på barsel! :)

Jeg skal føde på Kristiansand universitetssykehus. Termin 12. august :-D
 
Sist fødte jeg på Stavanger universitetssykehus og er veldig fornøyd med fødeopplevelsen der. Men hører også at mange er fornøyd med sykehuset i Flekkefjord (sørlandet sykehus) så lurer på om jeg skal vurdere det denne gangen.
Termin rundt 1. august
 
Regner med jeg føder på UNN Tromsø :)
 
Regner med at det blir Ahus :D
 
Håper på å få føde på sykehuset i Telemark :) Var ikke fornøyd med Tønsberg, og hører flere som velger Telemark.
 
Blir nok kalnes i Moss. Fødte mine 2 andre i Ahus. De var så utrolig flinke der, skulle ønske jeg kunne født der denne gangen også. [emoji4]
 
Håper på å få føde på sykehuset i Telemark :) Var ikke fornøyd med Tønsberg, og hører flere som velger Telemark
Jeg bor i distriktet hvor Skien blir naturlig, så har veldig mange venner som har født barn der. Bare hørt positivt. Dette blir mitt første barn, så ingen egne erfaringer. Men heldigvis bare gode ord.

Edit: hehe ser nå at jeg er på feil forum :D Sniker litt i alle forum, men hører til januar :D
 
Jeg er veldig fornøyd med de to gangene jeg har født i Kristiansand, men mye er jo avhengig av menneskene man møter der man er. Håper jeg er like heldig neste gang [emoji4]
 
St.Olavs her og :D
 
Alt etter hvor det er feriestengt. Enten Brønnøysund. Sandnessjøen eller Mo i Rana
Bor ikke så langt unna hverandre da[emoji14]Sånn. I det store bildet..[emoji14]Fødte i Mosjøen sist, men det blir ikke denne gang..
 
Back
Topp