Fødebagen

SnoopyGirl

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Noen som har bilder av fødebagen?
Er førstegangs fødene og lurer på kosen bag eg skal bruke.
Eg må ha med en del ekstra utstyr.
Og ser at den bagen eg først tenkte å bruke er alt for liten..
 
Har ikke bilde, men jeg kjøpte en billig weekendbag på hm :) Så har jeg pakket litt i stelleveska i tillegg i tilfelle vi blir sendt avgårde fra den lokale fødestua.
 
Har en sånn! Størrelse S eller M, husker ikke helt ;)
 

Vedlegg

  • 721283001.jpeg
    721283001.jpeg
    62,8 KB · Visninger: 35
Jeg brukte en liten håndbagasje-trillekoffert pluss en Day-veske. Da fikk vi plass til alt til meg, baby og pappaen for 3-4 dager :) Hadde ikke med noe særlig eksrra utover klær og toalettsaker da.
 
Jeg har pakket i en ganske stor 90L HH bag. Hadde valget om den eller en ganske mye mindre bag. Den er ikke fullpakket, men har sikkert med mer enn nødvendig :)
helly-hansen-duffel-bag-2-90l.jpg
 
Jeg har en diger Kari Traa (mener jeg det heter?) bag. Den er stappfull, så lurer på å gå gjennom den i morgen, må kanskje ta ut noe...
 
Eg har pakket alt til babyen i en stellesekk.
Men må jo ha med klær og toalettsakene til meg og samboer. + en del elstra utstyr.
Og fikk ikke plass til det som er elstra i den bagen eg hadde pakket :(
Og tenker at tre bager blir litt vel voldsomt
 
Eg har pakket alt til babyen i en stellesekk.
Men må jo ha med klær og toalettsakene til meg og samboer. + en del elstra utstyr.
Og fikk ikke plass til det som er elstra i den bagen eg hadde pakket :(
Og tenker at tre bager blir litt vel voldsomt

Jeg har gjort det samme! Bag med klær og toalettsaker til meg og mannen + en veske med ladere, ipad, snacks, helsekort etc som vi skal ha med på føden! Og så har jeg pakka til bebis i egen stelleveske! Den stellevesken lar vi stå i bilen frem til vi skal på barsel! Så blir det ikke så mye å dra med seg inn på føden☺️
 
Har en romslig, helt vanlig «sportsbag» :)
Fått plass til to joggedresser, to ammetopper, undertøy, cardigan, pysjbukse, stor toalettmappe, klær til babyen, snacks, reisehårføner, dopapir, våtservietter, tøfler, bok, vannflaske, notatbok. Har enda litt plass. Pakker litt klær til samboeren i en egen liten sekk.

84A5C64C-CC79-4E7F-8E59-808347EE3C26.jpeg
 
Bruker bare en vanlig bag. Pappaen får pakke sitt i en sekk. Lillegutt får litt klær med. Men bruker sykehuset sitt for det. Meste nær vi. Er der. Så er jo litt begrenset hvor mye tøy en trenger selv..
Pappaen sitt blir i bilen til vi vet om vi får fam.rom eller om han må hjem.
 
Bruker medium trillekoffert, pluss en nesten tom litt stor veske - til gaver evt og snacks.
Har da pakket for tre dager for oss alle tre.
 
Back
Topp