Fødeavdelingen

Jeg ser ikke på for å forberede meg på eller lære noe om selve fødselsforløpet men fordi det er så rørerende i det de blir født :love7

Det er sant [emoji4] hadde kanskje sett på om det var kun den biten som ble vist [emoji23]
 
Før syns jeg det var skikkelig ekkelt og skummelt. Har litt skrekken for fødsel.
Men nå har jeg sett en episode og jeg satt og grein fordi jeg syns det var så vakkert når barnet var kommet ut. Syns fortsatt det før fødselen er skummelt og «fælt», men forstår mer av hvor fantastisk det er når barnet kommer ut og får hilse på mammaen og pappaen sin [emoji176] Skal prøve å se. Tviler på at sambo vil.
 
Før syns jeg det var skikkelig ekkelt og skummelt. Har litt skrekken for fødsel.
Men nå har jeg sett en episode og jeg satt og grein fordi jeg syns det var så vakkert når barnet var kommet ut. Syns fortsatt det før fødselen er skummelt og «fælt», men forstår mer av hvor fantastisk det er når barnet kommer ut og får hilse på mammaen og pappaen sin [emoji176] Skal prøve å se. Tviler på at sambo vil.

Jeg har faktisk fått mannen til å se endel episoder og han sa han skulle se nå også :hilarious:
 
Herregud, forberedt på å grine meg ihjel i kveld! [emoji14]
 
Nei, huff, vil se minst mulig slike ting tenker jeg. Vil heller ta det som det kommer...

Men serien er en veldig fin måte å forberede seg på, det blir jo vist litt forskjellige fødsler [emoji4] Og jordmødrene er flink til å forklare. Anbefales! [emoji4]
 
Vil forresten anbefale dere serien Jordmødrene, som ligger ute på NRK nett! :)
 
Har tatt på serieopptak [emoji28] elsker å se på det!
 
Grått noen tårer nå ja :) er så fint [emoji4][emoji4]
 
Graviditeten har gjort meg ute av stand til å bli rørt :hilarious: Jeg var myye mer lettrørt før.
 
Back
Topp