Fødeavdelingen

Ny sesong begynner 3. oktober :)

Skal dere se på?

Jeg sitter med tårer i øynene av reklamen :love7 Jeg sa til mannen at siden jeg nesten gråt i fjor så kommer jeg garantert til å gråte i år. Og han bare eh, du gråt i fjor og.. :hilarious:

Gråter nesten hver gang! Jeg skal absolutt se ja [emoji4][emoji4]
 
Hvilken kanal går det på? Og dag/tidspunkt? Griner alltid av fødsler selv. Mannen ser rart på meg[emoji23]
 
Jeg griner så sjukt av det jeg. Men må se [emoji14]
 
Blir dere nervøse for fødselen når dere ser på Fødeavdelingen?
Jeg husker jeg klarte ikke å se på sånne tv serier når jeg var gravid.
 
Å ja, det skal jeg se! Har egentlig aldri sett noe særlig på det tidligere, men nå er det fra st Olavs og eksen til ei venninne skal være med! Det blir skikkelig pute-TV tror jeg:laughing002
 
Mitt favorittprogram :love7 Like rørt, hver gang! Det er så fantastisk å se!

Blir dere nervøse for fødselen når dere ser på Fødeavdelingen?
Jeg husker jeg klarte ikke å se på sånne tv serier når jeg var gravid.

Hadde sinnsykt fødselsangst med førstemann, da spørs det om jeg kunne sett på det (ikke glad i sykehus!) Det som derimot roet meg ned var å se på vellykkede hjemmefødsler på youtube :smiley-ashamed008, det ga meg liksom litt tillit til at kroppen vet hva den skal og at vi kvinner er skapt for dette.

Etter at jeg hadde vært igjennom fødsel selv har jeg syntes dette programmet er helt FANTASTISK, fordi ingenting i verden kan sammenlignes med den fantastiske og unike opplevelsen det er å møte barnet sitt for første gang, og det ha klart å kommet seg igjennom fødsel. Det er så stort!
 
Jeg skal se!! Sa til sambo att fødeavdelingen begynte med ny sesong og om ville ha date med meg da[emoji87] Noe hanj ville, popcorn og fødeavdelingen [emoji4]
 
Jeg så kun på fødeprogrammer da jeg gikk gravid forige gang[emoji4] har ikke sett så mye denne gangen men elsker å se på, egentlig[emoji23][emoji85]
 
Nei, huff, vil se minst mulig slike ting tenker jeg. Vil heller ta det som det kommer...
 
Nei, huff, vil se minst mulig slike ting tenker jeg. Vil heller ta det som det kommer...

Jeg ser ikke på for å forberede meg på eller lære noe om selve fødselsforløpet men fordi det er så rørerende i det de blir født :love7
 
Back
Topp