Fårepølseee....!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Jeg har kommet fra jobb og er så sulten! Har lyst på et knekkebrød/brødskive med majones og fårepølse! Det er det jeg levde på før jeg fikk positiv test, og jeg er lei av andre pålegg, så hva skal jeg gjøre nå??

Ble en hvetebolle med nugatti midt i desperasjonen... Og nå har jeg lyst på pommes frites... Kan spise en hel pose alene om jeg vil. Uugh...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er ikke det typisk. Du finner nok en erstatning :) Ellers mener jeg å hørt at man kan spise spekepølser hvis man fryser de først!


6. April 2013
7. April 2015
 
Er ikke det typisk. Du finner nok en erstatning :) Ellers mener jeg å hørt at man kan spise spekepølser hvis man fryser de først!


6. April 2013
7. April 2015

Nja, jeg har hørt at det er kun varme som fjerner de bakteriene. Og når det har vært varmebehandlet, så lar jeg like godt være å spise det. Er ikke det samme :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men pommes kan du jo slafse i deg;) godt det også:)

Ja, men jeg blir vel så feit av det... :p Blir kanskje pommes frites ikveld uansett... :p Nå har jeg spist den hvetebollen, en halv tacobaguette og en kvart vannmelon... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nja, jeg har hørt at det er kun varme som fjerner de bakteriene. Og når det har vært varmebehandlet, så lar jeg like godt være å spise det. Er ikke det samme :p


Sent from my iPhone using BV Forum
De strides noe de som kan sånt :) Toxopl. blir borte med frysing, ikke listeria, men mange mener at listeria uansett ikke vil finnes på spekemat. Nei, varmebahandlet spekepølse er ikke akkurat det samme :)


6. April 2013
7. April 2015
 
Ja, men jeg blir vel så feit av det... :p Blir kanskje pommes frites ikveld uansett... :p Nå har jeg spist den hvetebollen, en halv tacobaguette og en kvart vannmelon... :p


Sent from my iPhone using BV Forum

blir ikke feit om du ikke spiser det 3 ganger om dagen hver dag :) :D
 
Ja, men jeg blir vel så feit av det... :p Blir kanskje pommes frites ikveld uansett... :p Nå har jeg spist den hvetebollen, en halv tacobaguette og en kvart vannmelon... :p


Sent from my iPhone using BV Forum


Nejda. Det forsvinner nok fort etter fødselen skal du se:p
Her er jeg konstant sulten og kjenner blodsukkeret synker som rakkern hvis det går for lenge mellom jeg åpner gapet. :eek:
 
Nejda. Det forsvinner nok fort etter fødselen skal du se:p
Her er jeg konstant sulten og kjenner blodsukkeret synker som rakkern hvis det går for lenge mellom jeg åpner gapet. :eek:

Nå har jeg nettopp fortært en pose med pommes frites... :p Sendte olme blikk mot samboeren som småspiste fra min tallerken selv om han sa at han ikke skulle ha... Jeg hadde til og med laget en baguette med kyllingsalat til han for at han skulle holde seg unna! :p

Kan jo alltids trene mer.... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå har jeg nettopp fortært en pose med pommes frites... :p Sendte olme blikk mot samboeren som småspiste fra min tallerken selv om han sa at han ikke skulle ha... Jeg hadde til og med laget en baguette med kyllingsalat til han for at han skulle holde seg unna! :p

Kan jo alltids trene mer.... :p


Sent from my iPhone using BV Forum


Hehe!
Ja, trene ja. Samboeren her har nettopp investerte i tredemølle. Såh, nå er det vel ingen unnskyldning heller :fart005 må bare spise litt først:p
 
Hehe!
Ja, trene ja. Samboeren her har nettopp investerte i tredemølle. Såh, nå er det vel ingen unnskyldning heller :fart005 må bare spise litt først:p

Kan ikke trene på tom mage! ;)

Vi har spinningsykkel og multigym samt manualer... Så var det denne dørstokkmila da... ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De strides noe de som kan sånt :) Toxopl. blir borte med frysing, ikke listeria, men mange mener at listeria uansett ikke vil finnes på spekemat. Nei, varmebahandlet spekepølse er ikke akkurat det samme :)


6. April 2013
7. April 2015
Det er aldri påvist listeria i kjøtt i Norge, derfor mange som sier det går bra. Men det er jo en teoretisk mulighet for at det kan forekomme, så greit og være føre var


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tror ikke jeg kommer til å tenke så mye over dette med spekemat dette svangerskapet. Jeg googlet i forrige og fant fram til at det kun er ett par tilfeller av listeria i Norge per år og ang tox så husker jeg ikke. Det bare ett par år siden de hadde et stort listeria utbrudd i vannmelon i USA. Men de kan jo ikke advare mot frukt og grønt:p


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Jeg holder meg ihvertfall unna dersom det kan skje. Er ikke et SÅ stort offer. ;) Leverpostei på knekkebrød med remulade er et veldig godt alternativ! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp