Ettermiddagskvalme....

sunway

Forelsket i forumet
Min morgenkvalme har gått over til ettermiddagskvalme... Liker det overhodet ikke. Syns det var bedre med morgenkvalme. Tar Postafen noen kvelder og det hjelper jo godt da. Noen andre som har det sånn?
 
Jeg har stort sett vært kvalm 24 timer i døgnet. Så sluttet det rundt 12 uker og jeg trodde jeg var kvitt det, men nå er morgenkvalmen tilbake igjen. Skjønner ikke poenget med hvorfor kvalmen kommer...hmmmm[&o]
 
Uff, det var jo ikke så stor trøst da. Men jeg kan jo håpe de siste to ukene frem til uke 12 går fort så slipper jeg kanskje ettermiddagskvalmen i vert fall. Utrolig irriterende...
 
Tenkte jeg var ferdig med kvalmen jeg etter nærmere 4mnd med slit i begynnelsen av svangerskapet....men nei, den gang ei....har riktig nok hatt et opphold,...men forleden dukket kvalmen opp igjen!!!!!!!!!!!!![:'(]
 
Det pleier jo å forsvinne hos de fleste rundt da, så jeg skal krysse fingrene for at det skjer med deg[:D]
 
Ja, jeg krysser fingrene jeg også. Er helt utslått om kvelden jeg. Og på det verste må jeg ta Postafen for å få i meg litt mat før jeg legger meg. Har jo faktisk lurt på om Postafen, når jeg tar den om kvelden holder utover formiddagen også, at jeg egentlig skulle vært kvalm hele døgnet....
 
Hva er Postafen??
 
Kvalmestillende tabletter, fått dem av legen.
 
Jeg trodde sånt var farlig jeg.....men det er kanskje ikke de som er det??
 
har vært kvalm nesten hele tiden i to døgn nå...var bare en snartur på jobb igår...
nå sitter jeg hjemme[:'(]
må vel spise snart igjen[;)]
lurer på om jeg skal ringe legen å få sykemld...hva tror dere??
 
Hvis du føler deg dårlig bør du absolutt gjøre det.
Er viktig at du har det bra vettu[:D]
 
Legen sa at de var de eneste som ikke var farlig. Fikk dem på resept. Så stoler på legen min jeg. Hjelper gjør dem i vert fall.
 
Det var det jeg regnet med. Bare jeg som hørte en skrekk historie om noen sånne piller for en stund siden
 
postafen er reisesyketabletter
 
Back
Topp