et nytt forsøk med pergotime....

lillesimone

Glad i forumet
Hei til alle som tok sæi tid til å titte i dagboka mi.
 
Når skal dere ha?????
Et grusomt spm. å få, har ikke lett for å fortelle andre at vi sliter med å få barn....
Føler mæi som unormal kvinne.
Gleder mæi over andres graviditet men det knyter sæi i hele kroppen når andre forteller om sin glede...
Håper så inderlig på det lille mirakelet som skal komme.

Men no skal vi prøve med pergotime for etter alle forsøk så viste det sæi at
æ faktisk ikke hadde eggløsning/modne egg....

Begynner med pergotime rundt den 20.oktober 08, og er mest
fruktbar fra den 2.november til 6.november.

Er så spent......
 
Velkommen som dagbokskriver[:)]
 
Ja det er et vondt spørsmål å få...Noen tenker jo seg ikke om før de spør om noe så personlig.
Synes det er litt frekt jeg, men de skjønner vel ikke selv at det faktisk er noen som sliter. At det er noen som har såååå utrolig lyst på barn, men som ikke kan få[:(]
 
Jeg skal følge med på deg tiden fram mot en spire i magen!
 
Masse lykke til[:)]
 
Hei, gratulerer med dagbok. [:)]
Er godt å ha ett sted å skrive ned tanker og følelser.
 
Jeg skjønner meg ikke på folk som spør om sånn, er så utrolig vondt å få ett
sånt spørsmål. [:(] Kunne aldri fallet meg inn å spørt noen om det.
 
Stor klem.
 
Er glad alle som ønsker sæi barn får sitt ønske oppfylt,da vet man at barnet er ønsket og får det godtØnsker alle lykke til.
 
 
 
Skjønner det e vanskelig for folk som ikke vet....
men det er tungt å få det direkte spørsmålet som om det va
det letteste i hele verden å bli gravid[&o]
 
takk for støtten......
 
heier på alle som ønsker barn [:)]
 
 Vet med oss at det har slette veldig på forholde både med spørsmål utenifra og egne
bekymringer og forventinger.
Det var kjæmpe tungt å takkle da vi fikk beskjeden for 7 år siden....
Vi har egentlig slått oss til ro med at vi ikke kunne få barn helt til æ var hos en ny
gynekolog for 4 mnd.siden og han fortalte at det var pco æ hdde og at hormoninstimulering
ville bare virke prevansjonsforsterket på mæi grunnet cyster rundt begge eggstokker.
Har vært på kikkhulsoprasjon og fått åpnet inn til eggstokkene og det vil være åpent i ca 1,5 år før det
gror igjen.
Fikk også påvist at æ ikke hadde eggløsning forde om æ hadde normal menstrasjon.
Har no fått eggløsnings tabeletter som æ skal begynne med 5 dag i mens for å få eggløsning,
er veldig spent men tørr ikke håpe så mye på det for skuffelsen blir så stor vist det ikke funker.
 
Så det e bare å vente å se om man får bli kjent med sitt eget barn     
 
 
 
 
Hei på deg og velkommen som dagbokskrivar[:)]

Er godt å få lufta alle slags tankar og følelsar ein plass. Det er ingen lett prosess dette her.

Så bra at dåke fekk ein ny gynekolog til å sjekke deg. Det er absolutt gode sjangsar for å bli gravid med pco, sjølv om ein må væra veldig tålmodig til tider.

Det blir kjempe spennande om tablettene gir deg el. Er det Pergo?

Lykke til[:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: vestlandsjento

Hei på deg og velkommen som dagbokskrivar[:)]

Er godt å få lufta alle slags tankar og følelsar ein plass. Det er ingen lett prosess dette her.

Så bra at dåke fekk ein ny gynekolog til å sjekke deg. Det er absolutt gode sjangsar for å bli gravid med pco, sjølv om ein må væra veldig tålmodig til tider.

Det blir kjempe spennande om tablettene gir deg el. Er det Pergo?

Lykke til[:)][:)][:)]

 
Ja det er pergotime pluss at æ går på metaformin.
Det er litt spenning i magen men det er for skummelt å ha for store forventninger.
Men det er godt å finne en sånn side dær man kan chate og rådføre sæi med likesinnede,skulle ha funnet denne siden for lenge siden.
Leste dagboken din også,ønsker dæi lykke til.
 
ORIGINAL: Serene

Gratulerer med dagbok lillesimone[:)]
det spørsmålet der fikk vi en stopper for når vi sa at vi kan ikke kan få barn vær snill ikke mas på oss om dette!

krysser fingrene for at det klaffer for dere med litt hjelp[:D]

 
Jo vi har sagdt det til noen og da fikk vi medlidende øya på oss og en beskjed om at det ordne sæi
sikkert.....
men det er ikke det samme å få den beskjeden fra folk som ikke har peiling om kor tøft det e
psykisk å gå igjennom det.
takk for støtten[:)]
 
Trur aldrig æ har glædet mæi sånn til mens....
Er så spent på om det hjalp med oprasjon og om pergotime
vil virke.
gyn, var veldig overbevist om at dette kom til å gå helt fint.
Så no e det bare å vente-
 
Pergotime begynner æ med rundt den 20.oktober og da skal vi bare peise på med  fra den 2-6.november,og håpe på at det skjerda hadde vi vært i ekstase, kan ikke tenke ka som kan være bedre en det 
 
Jeg ble ikke gravid etter mine 5 doble pergokurer, men mulig jeg hadde blitt det om det ikke hadde vært for mannens svært få svømmere. Kan være greit å sjekke dem før man propper i seg for mange runder med pergo [;)]
 
ORIGINAL: babyT

Jeg ble ikke gravid etter mine 5 doble pergokurer, men mulig jeg hadde blitt det om det ikke hadde vært for mannens svært få svømmere. Kan være greit å sjekke dem før man propper i seg for mange runder med pergo [;)]

 
 
Vi har sjekket svømmerne...... Det er ikke så mange av de næi...
Men har prøvd no i 7 år og e på det stadie dær æ ønske å prøve alt annet før flere
ivf behandlinger,fikk skrekken sist....
 
Velkommen hit og gratulerer med dagbok[:)] Håper operasjon og pergotime hjelper for deg !!! Skal krysse fingrene [;)]
 
ORIGINAL: raja10

Velkommen hit og gratulerer med dagbok[:)] Håper operasjon og pergotime hjelper for deg !!! Skal krysse fingrene [;)]
sign[:)]
 
ORIGINAL: raja10

Velkommen hit og gratulerer med dagbok[:)] Håper operasjon og pergotime hjelper for deg !!! Skal krysse fingrene [;)]
 
Krysser fingrene for dæi også.....
Håper det vil funger for en av oss ihvertfall..[:)]
 
ORIGINAL: edvine

ORIGINAL: raja10

Velkommen hit og gratulerer med dagbok[:)] Håper operasjon og pergotime hjelper for deg !!! Skal krysse fingrene [;)]
sign[:)]

Tusen takk....
Det er en utrulig støtte man får hær inne....
 
Ønsker alle sammen lykke til og alt godt...
 
2 dager til pergo..... er veldig spent no...
 
Hvordan går det med deg du er jo ferdig med pergokuren nå, hvordan gikk det med eggløsninga denne gangen?
 
Jeg håper at det gikk bra.
Lykke til og jeg håper at det blir din tur snart.
 
ORIGINAL: twinanne

Hvordan går det med deg du er jo ferdig med pergokuren nå, hvordan gikk det med eggløsninga denne gangen?

Jeg håper at det gikk bra.
Lykke til og jeg håper at det blir din tur snart.

 
Har skrevet alt på: har prøvd lengere en 1 år...
Da æ begyne å skjønne den hær sia så såg æ jo at æ va helt feil...[&:]
 
Men vist ikke pergoen funker de neste mnd, så kommer æ fort inn til dere på ass.befr.
 
Det gikk greit med pergoen men fikk litt kvalme å sånt,,, har el no så vi får se om soldatan når til mål å vi kan teste pos. om 12-13 dager[:D][:D]
 
 
Back
Topp