Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

180532cb165129ee0a5005819f5bef85.jpg


5ecafa9747c7e024e9bbc1d7b97bf854.jpg


Fikk høy og ingen LH-økning registrert på monitoren idag tidlig, men nå fikk jeg jammen knallpositive EL-tester! CD 16 idag, og jeg bruker ikke få positive før CD 19/20! Hipp hurra for kortere syklus[emoji3][emoji3][emoji1319][emoji1319]

Og denne PP'en møter jeg forberedt[emoji23][emoji23]

e3e739597a600a7a0bd65152c4e03aa0.jpg
 
Maksimal på monitoren idag og det blir den imorra også! negativ CB digital og såvidt positiv strimmel idag.. ikke vet jeg når jeg skal regne 1 DPO denne gangen hvertfall[emoji23][emoji23]
 
Jeg er forvirret jeg altså! Idag var strimmel helt klart negativ! Monitoren viste maksimal (men det gjør den alltid to dager når det blir påvist LH-økning), men streken på testen var betydelig svakere enn igår! CB-digital negativ igår.. lurer på om jeg regner 1 DPO idag jeg altså! Strimmelen igår var helt på grensen også! Forvirra[emoji848][emoji848]
 
Jeg er forvirret jeg altså! Idag var strimmel helt klart negativ! Monitoren viste maksimal (men det gjør den alltid to dager når det blir påvist LH-økning), men streken på testen var betydelig svakere enn igår! CB-digital negativ igår.. lurer på om jeg regner 1 DPO idag jeg altså! Strimmelen igår var helt på grensen også! Forvirra[emoji848][emoji848]

Jeg syns også 1 DPO høres logisk ut mtp strimlene :) Jeg kjenner jo ikke til monitoren, men om den er fixed på å vise det samme flere dager er det ikke godt å si hvilken av de dagene man skal anta er EL (?)
 
Jeg syns også 1 DPO høres logisk ut mtp strimlene :) Jeg kjenner jo ikke til monitoren, men om den er fixed på å vise det samme flere dager er det ikke godt å si hvilken av de dagene man skal anta er EL (?)

Det står i brukanvisningen at EL er 24-36 timer etter Maksimal er påvist, så ikke godt å si hvilke av de to dagene det evt er etter! Men går for 1 DPO idag jeg[emoji5][emoji5]
 
Åååh, da har jeg fått UVI igjen!! Møkkadriiit!! Merka igår at jeg tidsa oftere enn vanlig, og igår kveld/natt kom smertene og ut og inn på bøtta!!! Ikke særlig kult med sånn shiiit når man er på båtferie uten do i båten!! Fant ut at det finnes legevakt på nett for allergi og UVI, så fikk meg en resept og dura på apoteket! Greit å blir kvitt det fortere enn svint... dette har jeg hatt så mange ganger nå at jeg veit det ikke går over av seg selv[emoji20][emoji20]
 
Åååh, da har jeg fått UVI igjen!! Møkkadriiit!! Merka igår at jeg tidsa oftere enn vanlig, og idag kom smertene! Fant ut at det finnes legevakt på nett for allergi og UVI, så fikk meg en resept og dura på apoteket! Greit å blir kvitt det fortere enn svint... dette har jeg hatt så mange ganger nå at jeg veit det ikke går over av seg selv[emoji20][emoji20]

Uff så kjedelig :(
Og så vondt som det er :inpain:

Jeg var skikkelig plaget før om åra, og hadde det nesten en gang i måneden... men har jobbet opp god motstand med å ta en tranebærkspsel hver dag. Har gått på det i årevis, men *bank i bordet* har ikke hatt det siden jeg begynte på de :)

God bedring! ❤️
 
Uff så kjedelig :(
Og så vondt som det er :inpain:

Jeg var skikkelig plaget før om åra, og hadde det nesten en gang i måneden... men har jobbet opp god motstand med å ta en tranebærkspsel hver dag. Har gått på det i årevis, men *bank i bordet* har ikke hatt det siden jeg begynte på de :)

God bedring! [emoji173]️

Jeg hadde det oftere før, men gikk 2 år tror jeg frem til februar i år! Da fikk jeg det midt i uttak/innsett på første prøverørsforsøket! Dèt var helt jævelig, å skulle komme med full blære på innsett! Så sånn sett bedre at jeg får det nå enn om drøya 4/5 uker[emoji12][emoji12] lagt inn mye aksjer siste uka uten å gå på do etterpå, så tror det kan være derfor[emoji23]

Kanskje jeg bør vurdere tranebærkapsler jeg også! Kan man gå på det under svangerskap!?

Takk[emoji8][emoji8]
 
Jeg hadde det oftere før, men gikk 2 år tror jeg frem til februar i år! Da fikk jeg det midt i uttak/innsett på første prøverørsforsøket! Dèt var helt jævelig, å skulle komme med full blære på innsett! Så sånn sett bedre at jeg får det nå enn om drøya 4/5 uker[emoji12][emoji12] lagt inn mye aksjer siste uka uten å gå på do etterpå, så tror det kan være derfor[emoji23]

Kanskje jeg bør vurdere tranebærkapsler jeg også! Kan man gå på det under svangerskap!?

Takk[emoji8][emoji8]

Æææ det hørtes IKKE godt ut nei :hungover:
Får håpe du er helt fin igjen sporenstreks!

Tranebær er bare å ta både før, under og etter svangerskapet :) De gjør miljøet i urinrøret litt surere slik at bakteriene ikke like enkelt får feste :)
 
Æææ det hørtes IKKE godt ut nei :hungover:
Får håpe du er helt fin igjen sporenstreks!

Tranebær er bare å ta både før, under og etter svangerskapet :) De gjør miljøet i urinrøret litt surere slik at bakteriene ikke like enkelt får feste :)

Jepp, var det! Og med over to timer kjøring til sykehuset så ble det kanskje den verste bilturen jeg har hatt til Trondheim noen gang!

Så flott, da skal jeg jammen meg begynne med Tranebær-kapsler! En pille ekstra om dagen i min daglige vitaminbunke gjør vel ikke noe[emoji23]

Takk[emoji8] bedre allerede etter første tablett, virker heldigvis fort disse medisinene[emoji5]
 
Jepp, var det! Og med over to timer kjøring til sykehuset så ble det kanskje den verste bilturen jeg har hatt til Trondheim noen gang!

Så flott, da skal jeg jammen meg begynne med Tranebær-kapsler! En pille ekstra om dagen i min daglige vitaminbunke gjør vel ikke noe[emoji23]

Takk[emoji8] bedre allerede etter første tablett, virker heldigvis fort disse medisinene[emoji5]

Bare for å gjøre svaret mitt fra i sted litt mer korrekt...
Det står på mange beholdere av tranebær at det ikke skal tas under graviditet og amming, men har forhørt meg med lege og jordmor, som sier det likevel er helt greit da nyere forskning viser at tranebær er trygt :)
Ville bare spesifisere litt ;)
 
Bare for å gjøre svaret mitt fra i sted litt mer korrekt...
Det står på mange beholdere av tranebær at det ikke skal tas under graviditet og amming, men har forhørt meg med lege og jordmor, som sier det likevel er helt greit da nyere forskning viser at tranebær er trygt :)
Ville bare spesifisere litt ;)

Takk for det[emoji8][emoji8]

Er jo ingen spire på vei her ennå uansett, så hadde jo vært trygt en stund uansett[emoji5]
 
1 DPO idag, tror jeg, og denne PP'en har jeg bestemt meg for å ikke teste før IKM/14 DPO om TR ikke kommer! Sist så fikk jeg en svak positiv test som ble negativ igjen, og det gikk litt mer inn på meg enn jeg kanskje trodde![emoji20]Forrige PP rett etter MA var lutealfasen min 11/12 dager mot 14 dager som den har brukt å være! Så jeg veit ikke heelt når IKM evt er heller!

Men jeg velger uansett å ta utgangspunkt i det normale og tester 14 DPO! Mannen bare ler av meg og sier at det kommer jeg aaaaldri til å klare! Da går det en liten F*** i meg, jeg skal vise han (selvom jeg veeeit det blir vanskelig!!) fordelen er at jeg har ferie neste uke også, og vi planlegger noen dager i båten, telttur i fjellet og en bu-tur, så testene kan jo få ligge igjen hjemme[emoji12] Vurderer å gi meg selv en premie om jeg klarer det, men veit ikke hva premien evt skal være[emoji23]
 
Last edited:
3 DPO! Kjenner litt småstikkinger/murringer, men vanskelig å skille hva som er UVI og hva som evt er babysymptomer! Humøret er hvertfall ustabilt, stakkars mannen[emoji38]
 
DPO dagene altså, haater de!! Hva bruker dere å gjøre for å få tiden til å gå?? idag har jeg tatt fram Rolls royce kjøkkenmaskina vi fikk til bryllupet og baka pizzaboller, noe må man jo gjøre når tida går sakte og regnet bøtter ned!

feda51ecdbf367b73daf79816196963a.jpg


Imorra er der heldigvis meldt bedre vær og vi drar på telttur! Det er bra, for jeg må flykte fra testene som ligger i skapet på badet[emoji23][emoji23]
 
DPO dagene altså, haater de!! Hva bruker dere å gjøre for å få tiden til å gå?? idag har jeg tatt fram Rolls royce kjøkkenmaskina vi fikk til bryllupet og baka pizzaboller, noe må man jo gjøre når tida går sakte og regnet bøtter ned!

feda51ecdbf367b73daf79816196963a.jpg


Imorra er der heldigvis meldt bedre vær og vi drar på telttur! Det er bra, for jeg må flykte fra testene som ligger i skapet på badet[emoji23][emoji23]
Åååh naaamm!!! De der ser utrolig gode ut! :D
Håper du får en fin telttur! Godt å ha noe å gjøre på når en er i dpo-land :)
 
DPO dagene altså, haater de!! Hva bruker dere å gjøre for å få tiden til å gå?? idag har jeg tatt fram Rolls royce kjøkkenmaskina vi fikk til bryllupet og baka pizzaboller, noe må man jo gjøre når tida går sakte og regnet bøtter ned!

feda51ecdbf367b73daf79816196963a.jpg


Imorra er der heldigvis meldt bedre vær og vi drar på telttur! Det er bra, for jeg må flykte fra testene som ligger i skapet på badet[emoji23][emoji23]
Åhhhhh det så godt ut!![emoji7]
Beste tipset til å få dop dagene til å gå er å komme seg ut å finne på noe! Så telttur hørtes midt i blinken ut [emoji108]
 
Åååh naaamm!!! De der ser utrolig gode ut! :D
Håper du får en fin telttur! Godt å ha noe å gjøre på når en er i dpo-land :)

Åhhhhh det så godt ut!![emoji7]
Beste tipset til å få dop dagene til å gå er å komme seg ut å finne på noe! Så telttur hørtes midt i blinken ut [emoji108]

De ble ganske gode og[emoji3] ble litt søte, oppdaga at jeg bomma på oppskrifta og tok 1/2 DL sukker istedet for en 1/2 TS[emoji23][emoji23][emoji23] men men[emoji12]

Ja, er det der med å finne på noe! Er en ting det, men hode kverner dag og natt!! Spørs om jeg klarer å holde meg til ikm altså! Når jeg ble gravid på forsøket sist så testa jeg klart positiv 11 DPO! Det er neste fredag, så spørs om jeg ryker på en test i løpet av den helga der! Men skal ikke ut på noen festligheter, så har ikke den unnskyldningen jeg kan bruke heller[emoji12][emoji12]
 
Ikke teste før IKM? Failed!!!

Jeg røyk selvfølgelig på en test idag- 8 DPO! Naturligvis helt blank.. blir gal av meg selv! Teste-trang er som abstinenser og g-testene er dopet! [emoji23] Følte meg mye bedre etterpå selvom den var negativ[emoji23] nå har vi dratt i båten frem til fredag ettermiddag mest sannsynlig, og testene er igjen hjemme!!! blir helt sikkert en på lørdag morgen om jeg ikke klarer å holde meg til søndag[emoji23] ikm mandag!! Uansett utfall så er hvertfall nytt FER like rundt hjørne[emoji173]️
 
Ikke teste før IKM? Failed!!!

Jeg røyk selvfølgelig på en test idag- 8 DPO! Naturligvis helt blank.. blir gal av meg selv! Teste-trang er som abstinenser og g-testene er dopet! [emoji23] Følte meg mye bedre etterpå selvom den var negativ[emoji23] nå har vi dratt i båten frem til fredag ettermiddag mest sannsynlig, og testene er igjen hjemme!!! blir helt sikkert en på lørdag morgen om jeg ikke klarer å holde meg til søndag[emoji23] ikm mandag!! Uansett utfall så er hvertfall nytt FER like rundt hjørne[emoji173]️
Uansett utfall ja så er fryseforsøket ditt øyeblikk i gang [emoji4]
Er så utrolig takknemlig for at du ikke har måttet vente noe lengre. Det var veldig godt for meg selv å starte opp igjen så raskt som mulig.
Du må ha en fantastisk båttur snuppa [emoji16]
 
Back
Topp