erfaringer med Haukeland??

babytutta

Forumet er livet
noen som vil dele.. fikk brev om at søknaden var motatt i dag, håper den er positiv og at vi kommer fort i gang..
 
noen som vil fortelle meg om veien videre som har vært på Haukeland?
er sååå nyskjerrig
 
nysgjerring her og....... har også søknad inne på Haukeland..
 
har du?? så spennende..når søkte dere da? er du fra bergenstraktene eller?
kult å følge hverandre litt da om  det blir noenlunde på samme tid
 
har fått time til forundersøkelse på haukeland, har ikke noe erfaring fra ivf avd. enda, men de jeg traff på under utredningen var kjekke.. Eneste jeg vil klage på er VENTETIDEN[:'(] Har ventet i 4 mnd fra godkjent søknad til forundersøkelsen, og så er det 3 mnd for påbegynt stimulering etter det[:'(] 
Men, vi må ta politikerene for det...
 
ja ventingen er kjip den.. vi kommer nok ikke til forundersøkelse før i januar kan jeg tenke meg... så kanskje forsøk i april på oss...er lang tid, men tror den kommer til å gå fort..
er jo ikke sååå lenge til jul lissom[:D] håper på at søknaden blir godkjent jeg da...er første steget vidre herfra.. går å ser i postkassa hver dag[:)]
 
Jeg gikk også sånn, sjekket postkassen hele tiden.......
Men men, vi ar i allefall forsamtalen i år, men tror ikke vi kommeri gang før til neste år....
 
ORIGINAL: babytutta

har du?? så spennende..når søkte dere da? er du fra bergenstraktene eller?
kult å følge hverandre litt da om  det blir noenlunde på samme tid

 
Fikk brev om at de hadde mottatt søknaden min den 30.8. Stod at det tok normalt 2-3 uker før eg fikk nytt brev med time.
Så nå på fredag, da det hadde gått ca. 4 uker, ringte eg inn og etterlyste brevet... og gjett hva !!!
de hadde fått en avlysning, og eg kunne få time på mandag om eg ville! og gjett om eg ville det [:D]
Hadde egentlig blitt satt opp med time i november, men nå blir det forundersøkelse imorgen på oss!
Er veldig spent på morgendagen nå....
 
 
ORIGINAL: Hope

ORIGINAL: babytutta

har du?? så spennende..når søkte dere da? er du fra bergenstraktene eller?
kult å følge hverandre litt da om  det blir noenlunde på samme tid


Fikk brev om at de hadde mottatt søknaden min den 30.8. Stod at det tok normalt 2-3 uker før eg fikk nytt brev med time.
Så nå på fredag, da det hadde gått ca. 4 uker, ringte eg inn og etterlyste brevet... og gjett hva !!!
de hadde fått en avlysning, og eg kunne få time på mandag om eg ville! og gjett om eg ville det [:D]
Hadde egentlig blitt satt opp med time i november, men nå blir det forundersøkelse imorgen på oss!
Er veldig spent på morgendagen nå....


 
De er jo sånn flaks man bare kan drømme om (Jepp, jeg drømte/fantaserte om nettopp det i helga...)
 
Hva gjør egentlig jeg her? Jeg er ikke igang med assistert befruktning. Jeg har et stykke igjen før vi kommer til den typen søknad. Men tenker en del på det, og "tilhører" Haukeland, så jeg er nysgjerrig på deres erfaringer, i tilfelle det blir aktuelt for meg...
 
ORIGINAL: Hope

ORIGINAL: babytutta

har du?? så spennende..når søkte dere da? er du fra bergenstraktene eller?
kult å følge hverandre litt da om  det blir noenlunde på samme tid


Fikk brev om at de hadde mottatt søknaden min den 30.8. Stod at det tok normalt 2-3 uker før eg fikk nytt brev med time.
Så nå på fredag, da det hadde gått ca. 4 uker, ringte eg inn og etterlyste brevet... og gjett hva !!!
de hadde fått en avlysning, og eg kunne få time på mandag om eg ville! og gjett om eg ville det [:D]
Hadde egentlig blitt satt opp med time i november, men nå blir det forundersøkelse imorgen på oss!
Er veldig spent på morgendagen nå....


Sniking i køen?????? Fy dere[;)]
Men du må fortelle alt!!!!!!!!!!! Er så nyskjerrig at jeg nesten pisser på meg her...
 
 
Ja, da var vi ferdig med forundersøkelsen på Haukeland, og det var en veldig positiv opplevelse.
Fikk et skriv på forhånd som omhandlet det meste egentlig.
Var først inne hos lege som gikk igjennom utredningen. Ho tok ultralyd for å se hvilken dose eg skulle ha
av medisinene, hvilke medisiner og fortalte om forløpet fremover.
Deretter var det inn til en sykepleier som skulle se på dato for start av spray, sprøyte osb. Og da fikk vi
et nytt sjokk. Hadde jo forventet at det skulle ta 3 mnd nå før vi skulle i selve forsøket, men eg skal ringe inn
første mens nå. [:D] Ble kjempeglad. Endelig skjer det ting for oss! Har ventet lenge på dette nå.
Etter sykepleieren var det inn til en bioingeniør som informerte om mannens gang og som sendte oss til
blodprøver.
Så alt i alt var det en veldig positiv opplevelse. Syns de var informative og effektive (helt etter min smak[;)]), og
sitter igjen med et godt inntrykk.
Så nå krysser vi fingrene for en tidlig julepresang[:)]
 
å herregud da..dette gikk fort..ble kjempeglad for dere nå..sitter å smiler. flaks da, at du kom inn nå til forsamtale.. jeg rekner med å kanskje komme til i desember jeg;) har også belaga oss på 3 mnd til venting etter det med å starte. hva er grunnen til at du kom i gang så fort da? nå ble jeg skikkelig nyskjerrig her!!!!!
håååper det skjer her også..
ååh det hadde vært drømmen da, blitt gravid snart liksom.
 
ORIGINAL: *Stella*

ORIGINAL: Hope

ORIGINAL: babytutta

har du?? så spennende..når søkte dere da? er du fra bergenstraktene eller?
kult å følge hverandre litt da om  det blir noenlunde på samme tid


Fikk brev om at de hadde mottatt søknaden min den 30.8. Stod at det tok normalt 2-3 uker før eg fikk nytt brev med time.
Så nå på fredag, da det hadde gått ca. 4 uker, ringte eg inn og etterlyste brevet... og gjett hva !!!
de hadde fått en avlysning, og eg kunne få time på mandag om eg ville! og gjett om eg ville det [:D]
Hadde egentlig blitt satt opp med time i november, men nå blir det forundersøkelse imorgen på oss!
Er veldig spent på morgendagen nå....



De er jo sånn flaks man bare kan drømme om (Jepp, jeg drømte/fantaserte om nettopp det i helga...)

Hva gjør egentlig jeg her? Jeg er ikke igang med assistert befruktning. Jeg har et stykke igjen før vi kommer til den typen søknad. Men tenker en del på det, og "tilhører" Haukeland, så jeg er nysgjerrig på deres erfaringer, i tilfelle det blir aktuelt for meg...

 
første steg nå er å få godkjent søknad da...så er det den samtalen..men kommer vi igang skal jeg dele alle erfaringer med deg;)
er så deilig å få info herfra, blir liksom litt tryggere på dette tema med en gang.. er jo et sårt tema for flere av oss som sliter med å få barn, og det å dele slilkt her inne gjør jeg gledelig om det hjelper noen andre[:D]
når blir dette aktuelt for dere da?
 
ORIGINAL: babytutta

å herregud da..dette gikk fort..ble kjempeglad for dere nå..sitter å smiler. flaks da, at du kom inn nå til forsamtale.. jeg rekner med å kanskje komme til i desember jeg;) har også belaga oss på 3 mnd til venting etter det med å starte. hva er grunnen til at du kom i gang så fort da? nå ble jeg skikkelig nyskjerrig her!!!!!
håååper det skjer her også..
ååh det hadde vært drømmen da, blitt gravid snart liksom.

vet igrunnen ikke ikke hvorfor vi kom igang så fort... spurte ikke så mye hvorfor, var bare kjempeglad for at vi fikk starte så kjapt.. gikk og smilte resten av dagen[:D]  Er jo ikke helt ung heller, så jo fortere vi kommer igang jo bedre.
Håper det går like kjapt for dere da ! krysser fingrene... Har dere fått brevet med dato for forundersøkelsen?
 
nei har ikke det, håper det kommer snart;)
skal oppdatere dere om jeg får...spennende..håper vi kommer like fort inn som dere da[:D]
 
Så kjekt da, Hope!
 
Håper det går like raskt for oss, da er vi i gang før neste år!!!!!!!!![;)]
 
snakka med sykehuset idag, får mest sannsynlig forundersøkelse inne jul...juuuuhhhuu..
andre hørt noe mer? du babyhåp??? om evt forsøkstart...er så spennende syns jeg[:)]
 
Nei, har ikke hørt noe mer, får nok ikke vite noe mer før forundersøkelsen, som er i år en gang... (vil ikke si mer, for jeg er ikke så veldig anonym her inne, og akkurat det vil jeg ikke at folk skal vite om...)
 
ok.ok...si akkurat det du vil si du lille venn;) jeg er ganske annonym, men man veit aldri,så skal være forsiktig når vi er i forsøk..er en del her inne som jeg kjenner fra samme trakter å sånn..men tror ikke de veit om meg faktisk, holder oss for det meste på forskjellige forum..men jeg fant de, så hvorfor skal ikke de kunne finne meg liksom??
men men..tar det som det kommer..
lykke til uansett.
 
Back
Topp