Erfaringer med femar?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Hører vel på en måte ikke til her enda, men samtidig gjør jeg det da vi ikke har gått på prevansjon siden fødsel, men ikke fikk første mens før etter 8 mnd.. Men til spm, jeg ble gravid på pergo sist (ligger i grenseland til pco og har ikke/har dårlige eggløsninger), men siden det er på vei ut av markedet og ikke er så enkelt å få tak i, fikk jeg resept på femar som jeg skal begynne på når tanta kommer, så er det noen som har erfaringer med det? Hva er forskjellen på femar og letrozol?
 
Femar og letrozol er det samme. Ulikt merke, men samme innhold;-)
Jeg skal i gang med 4 syklus med femar nå. Har ikke funka enda, men krysser fingrene for at den funker denne gang:) den gir meg i hvertfall el, og da gjør den jobben sin :)
 
Jeg har blitt gravid to ganger ved bruk av femar. Syklusene ble mye mer stabile også[emoji1303] så for meg har det gitt full uttelling
 
Femar og letrozol er det samme. Ulikt merke, men samme innhold;-)
Jeg skal i gang med 4 syklus med femar nå. Har ikke funka enda, men krysser fingrene for at den funker denne gang:) den gir meg i hvertfall el, og da gjør den jobben sin :)
Åå, det var ikke værre altså :) Spennende, får håpe du slipper å vente noe lenger da! Hva er evt veien videre? :)
 
Jeg har blitt gravid to ganger ved bruk av femar. Syklusene ble mye mer stabile også[emoji1303] så for meg har det gitt full uttelling
Så godt å høre :) Har på en måte sett for meg at det skal gå bra, siden jeg fikk både el og ble gravid på pergo, så må det jo gå med femar også siden det tydeligvis skal være enda mer effektivt enn pergo :)
 
Åå, det var ikke værre altså :) Spennende, får håpe du slipper å vente noe lenger da! Hva er evt veien videre? :)
Veien videre nå er å vente på utredning på sykehuset i Haugesund. Skal der i august. Så bruker jeg femar og kanskje el sprøyter fram mot det og håper på graviditet før den tid kommer:)
 
Veien videre nå er å vente på utredning på sykehuset i Haugesund. Skal der i august. Så bruker jeg femar og kanskje el sprøyter fram mot det og håper på graviditet før den tid kommer:)
Krysser fingrene for deg :) Har du gått på noe annet enn femar?
 
Krysser fingrene for deg :) Har du gått på noe annet enn femar?
Takk for det :) nei, har kun prøvd femar så langt. Femar gjør jo jobben sin så må bare finne ut hvorfor det ikke blir en spire av det. Kan være eggene ikke slipper når de skal:)
 
Takk for det :) nei, har kun prøvd femar så langt. Femar gjør jo jobben sin så må bare finne ut hvorfor det ikke blir en spire av det. Kan være eggene ikke slipper når de skal:)
Okey :) Ja det er så mye rart som spiller inn.. Nå fikk jeg letrozol istedet for femar da de sikkert ikke hadde det inne på apoteket, så satser på det skal gjøre samme nytten, er jo samme virkestoff så :)
 
Så godt å høre :) Har på en måte sett for meg at det skal gå bra, siden jeg fikk både el og ble gravid på pergo, så må det jo gå med femar også siden det tydeligvis skal være enda mer effektivt enn pergo :)

Jeg brukte cb fertilitetsmonitor i tillegg... gjort susen det. Denne gangen var jeg overbevist på at vi ikke klarte det, siden mannen var borte el dagen... men jaggu meg[emoji7][emoji23][emoji1303]
 
Jeg brukte cb fertilitetsmonitor i tillegg... gjort susen det. Denne gangen var jeg overbevist på at vi ikke klarte det, siden mannen var borte el dagen... men jaggu meg[emoji7][emoji23][emoji1303]
Så fantastisk :D Gratulerer :D Jeg fikk letrozol istedet for femar da de sikkert ikke hadde femar, men det går jo for det samme, så nå er jeg superspent :D
 
Back
Topp