Erfaringer med Bugaboo Donkey?

Marsmamma16

Andre møte med forumet
Vi venter nr 2, det blir 21 mnd mellom storebror og minste. Har Bugaboo Buffalo til storebror, (nå i tillegg til en Britax som bhg-vogn som vi tar med hjem i helgene). Har vært superfornøyd med Buffalo, og vil gjerne bruke den når lille kommer. Men vi trenger en søskenvogn også, og lurer på å bytte til en Bugaboo Donkey og bruke denne som både enkeltvogn til minste og som søskenvogn. Spm er om noen har erfaring med Donkey som både søskenvogn og enkelvogn? Er det mye pes å bytte mellom en og to bager/sittedeler, og hvordan er den å trille som enkeltvogn? Den er vel litt tyngre og bredere? Alle erfaringer mottas med takk.[emoji4]
 
Ingen som har erfaringer? Jeg har også sett på Bugaboo donkey og lurer på hvordan den er som enkeltvogn :)
 
Vi venter nr 2, det blir 21 mnd mellom storebror og minste. Har Bugaboo Buffalo til storebror, (nå i tillegg til en Britax som bhg-vogn som vi tar med hjem i helgene). Har vært superfornøyd med Buffalo, og vil gjerne bruke den når lille kommer. Men vi trenger en søskenvogn også, og lurer på å bytte til en Bugaboo Donkey og bruke denne som både enkeltvogn til minste og som søskenvogn. Spm er om noen har erfaring med Donkey som både søskenvogn og enkelvogn? Er det mye pes å bytte mellom en og to bager/sittedeler, og hvordan er den å trille som enkeltvogn? Den er vel litt tyngre og bredere? Alle erfaringer mottas med takk.[emoji4]


Jeg hadde bugaboo camelon og Babyjogger city elite til storebror. Når lillebror skulle komme; valgte jeg å bytte camelonen til en Donkey.

Jeg er super fornøyd. Den er enkelt å bytte mellom enkel og dobbem vogn. Samt helt fantastisk å trille.

Min eldste er 2 år eldre en yngste , så ikke alltid at han benytter vogn. Nå som minste er 4 mnd og har begynt å misslike bagdel, da han vil opp å se. Bruker jeg både bag og sportsdel (som jeg ville gjort om begge ungene var med) når jeg går tur med bare mini. Lag han sitte i sportsdelen (tar den på mest liggende nivå ) når han er våken, og legger han over i bag når han sovner. Han blånekter å være i bag i våken tilstand.

Ellers er den enkel å slå sammen, men litt voldsom å få inn i de minste bagasjerommene. Men jeg får den inn i min lille Nissan Leaf med både bag og sportsdel altså.

Det fine med den er at det også er en av de få søskenvognene hvor du får mye igjen når du selger. Etter mye sammenligning før jeg kjøpte, opplevde jeg at du får godt opp mot 70 % av kjøpssum igjen etter noen års bruk.

Anbefales!
 
Back
Topp