Erfaring med test fra metode apotek1?

Solstråla94

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Juliknøttene 2022
Hei, er det noen som vil dele sin erfaring med tidligtester metode fra apotek 1? I går var testen helt blenda, i dag kan jeg se en antydning til skygge.. eller jeg så den med en gang. Mulig det bare er ønsketenking :hilarious: er 9 eller 10 DPO idag!

Vel, den er vel egentlig negativ? :p

476F344E-E91D-40D5-A348-7373CD9B1C4C.jpeg
 
Min erfaring er at de slår veldig seint ut og gir svake streker. Fikk feks sterkere strek på babyplan og easy@home 25 mIU enn metode 10 mIU. Ser dessverre ikke noe på testen din, men det kan være bildet eller skjermen min. Krysser fingrene for deg ❤️
 
Enig med Hattifnatt, mitt inntrykk er at de slår sent ut med ganske svake streker. Jeg tok en tidligtest (10mgU), 10 dpo (4 dager før IKM) var den helt blenda og 12 dpo (2 dager) var den to streker, ikke kjempetydelig, men rosa nok. På ettermiddagen tok jeg en ny metode tidlig og babyplan vanlig (25mgU) og de var like sterke synes jeg. Så for meg slo den ut samtidig som babyplan vanlig så med min begrensede erfaring så virker den ikke som den er mye mer sensitiv. Har kjørt på med begge testene og de er like sterke i hvertfall, jeg trodde tidligtesten skulle bli sterkere siden den reagerer på lavere konsentrasjon av HCG, men mulig det ikke er slik det faktisk fungerer. Legger ved de to testene fra 12 dpo ettermiddag
 

Vedlegg

  • D678D4F2-128E-42C6-8867-16A874C31196.jpeg
    D678D4F2-128E-42C6-8867-16A874C31196.jpeg
    754,8 KB · Visninger: 3.465
på meg slo den ut sent, når jeg leser tilbake så ser jeg at jeg skreiv her at jeg fikk en veldig svak skygge 10 dpo, men hadde fått så mange skygger før så for meg var den negativ. dagen etter IKM var den svaaak positiv, så svak at mannen ikke trodde den var positiv. Men digital slo ut.

Mulig jeg kan skimte noe på testen din, og av erfaring så vet jeg det er vanskelig å få et bilde av like sterk strek som man ser selv. Krysser fingrene for at det er mer enn skygge!! Men disse er svake.
 
Som de andre over her så slår dem ut sent. Legger ved tester fra i sommer hvor jeg skulle jeg være ca 4+2 og 4+3, men testene var ikke akkurat så synlige.. :sorry:
Screenshot_20210907-133430_Gallery.jpg
 
Takk for at dere deler deres erfaringer. Trodde jeg hadde kjøpt noen bra tidlig tester, men skjønner at de fungerer dårlig til det :p har ikke IKM før lørdag eller søndag så er enda en stund til. Har hatt mye (!) stikk, strekk og stølhet nederst i magen, og det som kjennes ut som menssmerter i en uke. Har også fått mye stikk/stråling i brystene så hvis det ikke er noe på gang så skjønner jeg ingenting :p

Skulle helst latt være å teste før til helgen, men så var det jo den tålmodigheten da:confused:
 
Er det noen som ser noe på denne? Helt uredigert bilde. Jeg tok den i dag tidlig akkurat når jeg sto opp, syns ikke jeg så noe på den da og lot den bare være. Har ikke sett på bildet før nå og syns jeg kan se en strek som er sterkere enn de andre dagene denne uken! eller er det bare ønsketenking :p er 11 eller 12 DPO idag. Mest sannsynlig 11..

E36C5CC2-CA89-499B-B405-853BA680380C.jpeg
 
Jeg ser en svak fargesterk på din test. Det er håp blir spennende å se dagene fremover.. du må holde oss oppdatert på hvordan det går med de testene der. Har selv brukt de.. fikk positiv test dagen etter forventet mens . Så de reagerer veldig tregt etter min mening. Lykke til.
 
Jeg ser en svak fargesterk på din test. Det er håp blir spennende å se dagene fremover.. du må holde oss oppdatert på hvordan det går med de testene der. Har selv brukt de.. fikk positiv test dagen etter forventet mens . Så de reagerer veldig tregt etter min mening. Lykke til.
Så fint å høre at flere har samme erfaring om at de blir sent positive. Skikkelig dårlige tester. Er vel 12 DPO idag, men har hatt så mye menssmerter onsdag og i går at jeg til og med tok i bruk tampong i tilfelle mens sku kommer mens jeg var på jobb. Ikke noe bedre idag så jeg tror egentlig TR er på vei.. tok en test i dag tidlig også, vet ikke om det bare er en skygge.

221ED3F1-2229-4473-91AE-4E8552CA5550.jpeg
 
Så fint å høre at flere har samme erfaring om at de blir sent positive. Skikkelig dårlige tester. Er vel 12 DPO idag, men har hatt så mye menssmerter onsdag og i går at jeg til og med tok i bruk tampong i tilfelle mens sku kommer mens jeg var på jobb. Ikke noe bedre idag så jeg tror egentlig TR er på vei.. tok en test i dag tidlig også, vet ikke om det bare er en skygge.

Vis vedlegget 365601
Ser hvertfall mer på testen din i dag enn i går :happy:
Krysse fingre for at det er starten på fine babystreker!
 
Hvis noen skulle ha spørsmål rundt disse testene så fikk jeg denne testen på ettermiddagsurin 12 eller 13 DPO :D

Jeg er sånn som har googlet masse om tolkning av tester og merker, så kanskje noen har nytte av å se siden det har vært mye snakk om at de blir sent positive :shy:

Vil legge til at jeg har sett en svak skyggestrek på alle testene jeg har tatt med dette merket, slik som på bildene ovenfor :sour:

8D8C1383-FBED-42E8-BF94-DFE32AEA6F90.jpeg
 
Gratulerer så mye! Jeg brukte disse testene selv, og fikk tydelig nok strek 9dpo. Fikk også 1-2 uker med CB digital. Normal sine var ekstremt mye dårligere.. Der fikk jeg så vidt strek, mens Metode sin hadde begynt å bli ganske sterk.

Igjen - gratulerer! <3
 
Denne trengte jeg! :) Har en følelse av at jeg er gravid og har disse testene fra metode. Har fått skygge på alle testene jeg har tatt sålangt som ser ut som de blir ørlite granne sterkere, men mistet litt håpet istad siden det er 10 dpo idag. Men har symptomer og etter å ha lest dette så har jeg trua!
 
Hvis man har denne testen hjemme er det bare å kaste alt i søppelen. Jeg testet på fristen etter ivf og det så negativ ut. Det var samboeren min som så en skygge og forslå å teste med en annen type. Så var det positivt med Clearblue. Prøvde ogjen dagen etterpå (1 dag etter forventet mensen), både Metode og Cleablue med samme morgenurin: Clearblue svak (25mlU), Metode kun em svak skygge (10mlU).

De som har laget Metode tester burde gå i fengselet.
 
Jeg fikk negativ tidlig metode, men positiv digital fra cb. Så den slår sent ut.
Endte i kjemisk da, enn fortsatt elendig test.
 
Back
Topp