Er fyll greit?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hvis det er en planlagt fest mtp ansvaret dagen etterpå med barn ol så det ikke er noe tema, er det greit at du eller samboeren er full? Altså overstadig beruset. Eller er den delen av livet over når man blir foreldre/når en kommer i en viss alder? Evt hvorfor/hvorfor ikke?

Edit: Det er ikke snakk om å ta seg en fest eller ikke, men å bli overstadig beruset når man tar den festen.
 
Last edited:
Ja, det syns jeg. Så lenge man er edruelig dagen derpå og barnet ikke ser en i drita versjon. Er man sliten og har vondt, ja synd, det får man tåle ;) Hvorfor? Fordi noen har behov for å riste løs og la seg bli fulle også etter barn. Og fordi det faktisk er gøy innimellom ;)
 
Ja, det syns jeg. Så lenge man er edruelig dagen derpå og barnet ikke ser en i drita versjon. Er man sliten og har vondt, ja synd, det får man tåle ;) Hvorfor? Fordi noen har behov for å riste løs og la seg bli fulle også etter barn. Og fordi det faktisk er gøy innimellom ;)
Veldigveldig enig med denne :D
 
Ja, det syns jeg. Så lenge man er edruelig dagen derpå og barnet ikke ser en i drita versjon. Er man sliten og har vondt, ja synd, det får man tåle ;) Hvorfor? Fordi noen har behov for å riste løs og la seg bli fulle også etter barn. Og fordi det faktisk er gøy innimellom ;)
Henger meg på denne!:D
 
Ja, det syns jeg. Så lenge man er edruelig dagen derpå og barnet ikke ser en i drita versjon. Er man sliten og har vondt, ja synd, det får man tåle ;) Hvorfor? Fordi noen har behov for å riste løs og la seg bli fulle også etter barn. Og fordi det faktisk er gøy innimellom ;)
Signerer!

Det blir nesten for sjelden da:p Men så morro det er. Dog, vi pleier først å slippe oss løs om vi har barnevakt dagen etter da, eller så holder vi litt igjen :p rett og slett for å slippe å være fyllesyk med kidsa :p
 
Det syns jeg så absolutt!
 
Vi begge tar den gjerne helt ut, og gjerne en 2 dagers! Men nå har jeg barnefri annenhver helg, og barna kommer ikke igjen før mandager. Så dem merker ikke noe :p

Men synes absolutt det er helt innafor og ta seg en skikkelig fest i blant:) alle trenger og riste seg litt løs og bare være "kari" en gang i blant :)
 
(...) alle trenger og riste seg litt løs og bare være "kari" en gang i blant :)

(...)jeg er mamma, men jeg er også MEG, og trenger av og til å dyrke den rollen og. :p

Så "meg-rollen" trenger da ikke forandre seg selv om man blir mamma eller når en viss alder? Er det slik at noen føler seg "evig ung" mens andre tar på seg en annen rolle med alderen? Eller er fyll fyll likt uansett om man er 18 eller 38?
 
Vi bytter på uansett. Nå er jeg gravid så da er det automatisk jeg som er edru uansett. Vi har lite barnevakt og er da avhengig av at en av oss er edru når vi drikker siden datteren vår da ligger å sover i nærheten. Hu sover heldigvis godt og gjennom hele natten. Men vi gjør det sånn for sikkerhetskyld. Hu kan jo plutselig finne på å våkne en gang.
 
Jeg satser aldri på å blir full da, satser på å komme i det stadiet hvor man er veldig glad og pratsom :p Ikke der jeg snubler og ikke kan prate noe særlig bra norsk :p
Men hei. Shit happens til tider.

Men som regel kjenner jeg grensa mi veldig godt altså.
Er ungene hjemme, står den som er edru opp med de. Men som regel sover barna borte så vi begge kan drikke sammen ute.

Vi elsker begge å gå ut og være sosiale så ;)
 
For meg føles det ikke greit. Etter hvert svangerskap har jeg hatt en periode der jeg blir veldig fort brisen, og da kjenner jeg godt at jeg misliker å miste kontrollen. Jeg gjorde nok ferdig fylla på noen få ungdomsfester, og det ble aldri til en del av å "være meg selv." Å være overstadig beruset, altså såpass at jeg ville blitt kastet ut av et utested, ville jeg følt var veldig flaut og veldig lite meg.

Men jeg er gjerne med på festen, og må kanskje innrømme at det er en del av moroa at noen andre blir fulle.
 
næh.dritafull? eg synes ikke det er noe gøy å ligge over doskåla dagen etterpå

Men elsker å pynte meg og ta meg en fest av og til :-D
Gidder ikke bli grå mus, sofasitter , klippe håret i "kåneklipp" og bare prate om strikkeoppskrifter og unga mine
..fordi eg er blitt mamma hahaha ;)

Var på kollegafest for to helger siden . drakk en flaske vin, geleshots og 3 øl :p va i seng kl 3 :30
HAdde det kjempemorsomt !
Jeg sov i kjellerstua ,og han tok unga.
(Men blir ikke så dårlig at eg ikkje kan finne på noe kjekt med barna utpå dagen derpå, står somregel opp kl 9-10 tida)
 
Så "meg-rollen" trenger da ikke forandre seg selv om man blir mamma eller når en viss alder? Er det slik at noen føler seg "evig ung" mens andre tar på seg en annen rolle med alderen? Eller er fyll fyll likt uansett om man er 18 eller 38?

eg er 36 år :p For min egen del elsker eg å danse og være sosial til langt på natt.
.men trenger ikke nødvendigvis drikke så masse.Forskjellen er at eg vet ka eg tåler nå ift da eg var 18 år ;)
 
Har ikke noe behov for fyll, men et par glass vin så man blir fnisete og snakketøyet løsner, dét et helt klart greit! Men aldri mens ungene er tilstede eller om de kommer hjem før man er fullstendig edru. Har hvertfall én nevø som viser tydelig ubehag om han lukter "voksenbrus", og det skal respekteres!
 
Back
Topp