Er du ofte syk?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Eller er du generelt sett bare frisk?

Selv tror jeg immunforsvaret mitt er av de bedre.. Sjeldent syk, både jeg og dattera.
 
Tja.. Får omgangssyke og forkjølelse som oftest 1 gang i året
 
Nei. Har vel i snitt en sykedag annethvert år :) helt ok til å jobbe i barnehage :p
 
Har en flere forkjølelser i løpet av året, men holder meg ikke hjemme fra jobb pga det.
 
Jeg er vel egentlig kronisk syk store deler av året. Sliter med magesmerter, oppkast, hodepine og en del ekstra i den regionen. I tillegg har jeg sterk allergi halve året.
 
Blir forkjølet stortsett en gang hver årstid, men nå når jeg er gravid har jeg vært mye forkjølet.
 
Bortsett fra kronisk bihulebetennelse og den "obligatoriske" forkjølelsen 1 gang i året, så er jeg så og si aldri syk.
Fikk f.eks min første omgangssyke i desember i fjor, rett før jeg fylte 25 liksom. Har heller aldri hatt influensa :)
 
Jeg får som regel en forkjølelse eller to i året, men aldri noe mer. Jeg har ikke hatt feber eller måttet være vekke fra skole/jobb siden jeg var ni år gammel :O
 
Syk njaa. Forkjølelse får jeg ofte. (Flere ggr år år) Men andre ting er sjelden :)
 
Er som regel frisk med en forkjølelse nå og da. Har vært syk en gang dette året, tror jeg, da jeg var så dårlig at jeg ikke kunne jobbe.
 
Tja. Godt immunforsvar, men drar på meg mye kronisk dritt.
 
Sjelden syk på den måte at jeg er smittsom og feber og slikt. Men sliter med migrene, vond kropp generelt under utredning og nå pollenallergi [emoji14]
 
Er stort sett frisk. Sliter litt med hodepine, men det er faktisk lenge siden jeg har hatt det nå (bank i bordet) :)
 
Back
Topp