Er det virkelig sååå stor forskjell på sex med kondom så uten kondom??

sex med kondom er som og spise sjokolade med papiret på[;)]
Ingen nytelse, bare desperasjon[;)][;)]
 
TOTALT forskjellig...[:D]
 
Spurte sambo i dag, og det er absolutt ikke grusomt med kondom mener han. Om man ikke kjenner noe spesielt vil det si at kondomen er for stor påstår han. Og han er like happy med kondom[:D][:D][:D]
 
er det sex med kondom blir det ikke noe. det gjør vondt og gir en brennende følelse så ellers takk..
 
med likelig mengde glidemiddel slipper man jo den tørre delen. når det gjelder brennende følelse, latexalergi kanskje?
 
hehe.. dette kan ikke jeg svare på, for jeg har aldri prøvd med kondom[&o][8|]
 
Med kondom får jeg; sopp, tørrhet, rifter og generelt bare vondt og ekkelt.. Reagerer på lateks, da. Men med lateksfrie kondomer får jeg alt det samme, bare uten kløe og ikke fullt så vondt. 
 
ORIGINAL: Malin!

Jeg er jente, og jeg hater å bruke kondom[:'(]
Det blir ikke samme friksjon, og pga kondomen blir jeg tørr, og da blir det enda værre... så personlig kan jeg stå over hele sexen om det må være kondom på[:-]

 
Signerer her jeg!![:D][:)]
 
ORIGINAL: breeg

Sex med og uten kondom er neste 2 forskjellige verdner.
Uansett hvor tynn gummien er så kjenner jeg neste ingenting når jeg er inni henne.
Lurer neste på om jeg er inne eller ikke noen ganger hvis jeg ikke kan se det.

Hater å bruke det og foretrekker heller andre former for prevansjon.

 
Helt enig,kan ikke sammenlignes engang
 
syntes sex er godt med og uten kondom. her er det samboer som velger det selv.. vil være helt sikker.
 
Men men med eller uten kondom, sexen er god=) er ikke bare pang pang pang som er godt da, liker best forspillet hehe=)
 
jeg syns det er stor. kondomen ødlegger mye av gleden, men må man så må man..
 
 
det er stooor forskjell. gummi er ikke aktuelt her for å si det sånn
 
Synes ikke det er så stor forskjell jeg. Ikke sambo heller.
Her bruker vi det nesten hver gang.
Men det funker dårlig hvis man skal holde på lenge.. Har
slitt istykker et par[8D][:D]
 
jeg merker forskjell, men tror faktisk gubben liker det litt, for da holder han lenger...
han tror nemlig at han kommer for tidlig, noe jeg ikke er enig i!![8D]
men her er det så upraktisk, blir ikke spontant nok...
 
Jeg liker ekte vare, og bruk av kondom er som aa ha sex alene synes jeg, som dildo! For gubben er det like ille.
 
Jeg merker faktisk ikke så veldig stor forskjell.....
 
her har det blitt brukt kondom di siste gangenne, pga jeg ikke har skaffa meg anna prevansjon... så har vel nesten blitt litt vand til det...  men har alltid likt best uten...
 
ORIGINAL: Manhattan

Jeg hater det og sambo HATER det. Enkelt og greit[8D]

 
 
her å
 
ORIGINAL: RosaDiamanter

ORIGINAL: Malin!

Jeg er jente, og jeg hater å bruke kondom[:'(]
Det blir ikke samme friksjon, og pga kondomen blir jeg tørr, og da blir det enda værre... så personlig kan jeg stå over hele sexen om det må være kondom på[:-]

 
sex med og uten kondom er helt forskjelligt,når vi en sjelden gang bruker kondom føles det ut som vi ikke har sex,føler jeg er hos gynekologen...
han og hater kondom.
 
Back
Topp