Er det normalt....

bea810

Glad i forumet
å plutselig få heeelt noya? :-o

Nå har jeg en nydelig frøken fra før, som jeg elsker over alt på denne jord. Har vært heldig å kunne være delvis hjemme med henne hele veien ettersom jeg har studert i alle årene hennes. Så ting har løst seg fint.

Har nå ny samboer og vi har klart å bli gravide etter noen mnd med forsøk, gleden var enorm med en gang, men nå har jeg rukket å sette treverket i gang oppi toppen :-o

Jeg har plutselig fått helt noya!!! Får ikke sove :-o jeg får ikke mulighet til å ha neste mann like mye hjemme, og det ALLER verste rekker jeg langt fra ha like mye kvalitetstid med frøkna :-o :-o :-o.

Uff.... noen sier sikkert jeg er grusomt fæl som sier dette, men det bekymrer meg! hvordan i all verden skal jeg kunne bli like glad i neste mann som jeg er i ho jeg har!!??!!! Ho er jo mitt ALT!! Og vi har hatt sååå mye tid sammen, og kan mann da knytte like sterkt bånn til ett barn jeg rett og slett ikke får mulighet til å være like lenge sååå mye med? Jeg og faren hennes gikk fra hverandre relativt tidlig og hun har bodd hos meg, sove i min seng, reist på turer alene sammen og bare vært oss 2 i en god stund før min nåværende samboer kom inn i bildet. Det blir jo bånd ut av sånt :$

Måtte bare lufte tanker og følelser, tørr ikke si det høyt til noen og da er dere jammen gode å ha <3 ikke missforstå meg, jeg har virkelig ønsket å bli gravid, men er bare plutselig maaange tanker og følelser som kom når jeg først ble det :-o

Beklager laaang sytete melding :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Nå har jeg bare et barn! Men jeg tenker nå mer på at hvordan kan man la være å bli hodestups forelsket i den lille bylten man får opp på brystet etter fødselen! Det var så momentant med førstemann og jeg regner med det blir slik med andremann også :)

Men er viktig å få luftet følelsene sine! Tror de fleste andregangsfødene er innom liknende tanker :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Det er nok helt normalt.. Selv føles det ut som jeg har tusen spørsmål og tanker i hodet, men jeg vet ikke helt hvorfor eller hva jeg lurer på! :p
 
Det er nok helt normalt.. Selv føles det ut som jeg har tusen spørsmål og tanker i hodet, men jeg vet ikke helt hvorfor eller hva jeg lurer på! :p

Åhh det er godt å høre at jeg ikke er alene <3

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Jeg tenker ganske likt som deg, jeg har en gutt på 2 1/2 og kan ikke skjønne hvordan det skal bli plass til en liten en til. Synes så synd på gutten vår som er blitt bortskjemt med å være mye med mamma og pappa og plutselig nå begynne å dele. Blir litt gal oppi hode når jeg tenker på alt dette. Og hvordan kan jeg bli like glad i nr.2. Nå skal det også sies at jeg hadde fødselsdeprisjoner med nr.1, så jeg er meget spent på hvordan det går denne gangen...


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Jeg tenker ganske likt som deg, jeg har en gutt på 2 1/2 og kan ikke skjønne hvordan det skal bli plass til en liten en til. Synes så synd på gutten vår som er blitt bortskjemt med å være mye med mamma og pappa og plutselig nå begynne å dele. Blir litt gal oppi hode når jeg tenker på alt dette. Og hvordan kan jeg bli like glad i nr.2. Nå skal det også sies at jeg hadde fødselsdeprisjoner med nr.1, så jeg er meget spent på hvordan det går denne gangen...


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Uff ja også når det til og med er planlagt så skal DISSE tankene dukke opp :-o :-(

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Har hatt akkurat samme tanker jeg også. Har ei på 3år som betyr ALT for meg. Og tanken på å dele henne har bekymrer meg. Jeg vet jo at det kommer til å bli bra. Men lurer av og til på om jeg har nok kjærlighet å gi til nr 2,siden all min kjærlighet går til datteren min. Men de vil få mye glede av hverandre og alt vil bli topp.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har hatt akkurat samme tanker jeg også. Har ei på 3år som betyr ALT for meg. Og tanken på å dele henne har bekymrer meg. Jeg vet jo at det kommer til å bli bra. Men lurer av og til på om jeg har nok kjærlighet å gi til nr 2,siden all min kjærlighet går til datteren min. Men de vil få mye glede av hverandre og alt vil bli topp.


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja herlighet, håper jeg også :)!! Hadde denne samtalen med ei venninne som har 3 i dag, og hun bare lo av meg og sa det ikke var noe å tenke på for når nr 2 kommer vil det bli akkurat som med nr 1 :) håper det stemmer for meg også :-o

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Vil nok tro vi blir like glad i nr.2 også;) Men d er så uvirkelig å tenke på at d kommer en til som vil kreve mye oppmerksomhet og vil ha like mye tid me mamman sin som storesøster. Har virkelig hatt vondt inni meg når jeg tenker på at hun største må dele oppmerksomheten min,men dette vil sikkert ikke være i tankene den dagen den lille kommer ut:)
 
Uff ja også når det til og med er planlagt så skal DISSE tankene dukke opp :-o :-(

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Ja ikke sant... Er så morsomt å lese at andre har samme tanker som meg;)

Jeg tenker også på hvordan det blir. Men nr.1 hadde du goood tid til å være i bobla, kun du og babyen... Lurer på hvordan det blir med en til... Må gå inn og ut av bobla...:p


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Dette spurte jeg min svigerinne om da hun fikk andremann, og hun hadde lurt på det samme. Det var visst null problem å bli like glad i nummer to. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Back
Topp