Er det noen som tenker å gå på tidlig UL?

LilleBlomsten92

Forelsket i forumet
Klarer nesten ikke vente på å komme meg til lege, JM eller noe for å på en måte få det bekreftet. :) Vurderer derfor å bestille en tidlig ul, siden man ikke kommer til legen før ca uke 12.. Men så blir jeg litt usikker også. Om jeg skal gå til ul både i uke 7 og 13.. Har lyst til å se bankene hjerte, og få det bekreftet.. Men vet de kan se utrolig mye mer i uke 12-13.. Koster jo flesk og, så er ikke bare å fly ned dørene der.. Hva tenker dere? Noen erfaringer? :)
 
Jeg var i uke 7 sist. Pga ivf. Får tidlig ul denne gangen også pga jeg har pcos. Fikk lege time denne uka er 4+2 :)
 
Jeg har også kjempelyst til å gå på tidlig ultralyd, men er litt usikker på om jeg skal gjøre det i 8 eller 13. Samboeren min er litt skeptisk og synes ikke det er nødvendig med tidlig ultralyd, så det kan hende vi bare dropper det også...
Etter at jeg hadde MA i februar, er jeg blitt litt ekstra bekymret for at noe skal gå galt, så det hadde vært så deilig å se et bankende lite hjerte <3
Kanskje det blir en liten julegave til meg selv :)
 
Ble henvist til tidlig UL hos legen i dag :) Får å finne ut hvor langt jeg er på vei. Skulle få brev i posten i løpet av uka, så er spent på når jeg får time :)
 
Back
Topp