Er det noe håp?

pepperpus

Glad i forumet
Gutten min på litt over 10 mnd har den seneste tiden bare villet ha bryst på kvelden før legging, en gang om natta, og litt på morgenen. Men nå den siste uka har han vært skikkelig forkjølet, slik at han ikke har fått til å spise skikkelig på lang tid. Han virket mer og mer frustrert over dette (forståelig nok), og i dag har han nektet pupp i hele tatt.

Jeg kjenner jeg blir bekymra for om dette betyr slutten på amminga for vår del, og det er litt trist. Skulle gjerne fortsatt en stund til. Melkeproduksjonen har selvsagt blitt mye mindre denne uka, kjennes ikke ut som det er melk i det hele tatt lenger (selv om det sikkert er noe der likevel men..).

Ser for meg at siden melkemengden er blitt mindre så gidder han ikke å jobbe for det lenger. Altså - han er jo tross alt 10 mnd, så det er jo ikke noe krise sånn sett. Men trist er det uansett synes jeg, amming er kos!!

Det jeg lurer på er om det kan være mulig å få på plass nattamminga igjen etter en sånn "tørkeperiode"? Er det noe håp?? Eller må jeg bare innse at "slaget er tapt"?
 
Back
Topp