Er det mange som har navnene klare allerede??

Så fint navn :) Hehe sjokkere besteforeldre er en del av å velge navn :p
 
He he. Forrige gang var vi raske med å få det inn i avisen, da kunne de ikke prøve å få oss til å ombestemme oss ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
He he. Forrige gang var vi raske med å få det inn i avisen, da kunne de ikke prøve å få oss til å ombestemme oss ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lol :) Deres barn deres valg ;)
 
Synes det er veldig vanskelig. Jentenavn hadde jeg flere klare favoritter på, men da vi fikk vite det var gutt, så står det helt blankt enda :p
Har lyst å unngå noe topp 10 navneliste i allefall ;)
 
Her tror jeg navnet er klart. Guttenavn har vært klart i mange år, men her blir det jente, så da ble det litt verre. Tror jeg og samboer har landa på et kort og enkelt Jentenavn (etter at de fleste av mine forslag ble avfeid) som verken er veldig vanlig eller uvanlig. Kaller henne for det allerede, så det blir nok navnet hennes :)
 
Mest sannsynlig en jente, sa ho på OUL.
Ikkje heilt avgjort ka navnet blir enda, men vi har et par favoritter.
Og svigeror er allerede begynt å spørre kor det går med; ...... i magen. ;)
Så får vi sjå om det passer når den lille kommer.
 
Vi hadde Ronja og Adrian klare lenge :) Adrian var kalrt før lillegull ble laget, og Ronja bestemte vi oss for bare noen uer etter at vi fant ut vi var gravide :)
Men vi er ikke de som dveler lenge med valg. Vi går som regel for det første vi finner og er fornøyde med det :) så når vi kom frem til at begge synes Ronja var greit så bestemte vi oss for det, også har vi ikke vurdert noen andre navn etterpå ;)
Og nå har vi gått så offetlig ut med det at vi ikke kan trekke oss hehe :p
 
Vi hadde Ronja og Adrian klare lenge :) Adrian var kalrt før lillegull ble laget, og Ronja bestemte vi oss for bare noen uer etter at vi fant ut vi var gravide :)
Men vi er ikke de som dveler lenge med valg. Vi går som regel for det første vi finner og er fornøyde med det :) så når vi kom frem til at begge synes Ronja var greit så bestemte vi oss for det, også har vi ikke vurdert noen andre navn etterpå ;)
Og nå har vi gått så offetlig ut med det at vi ikke kan trekke oss hehe :p

Ronja er kjempefint :)
 
Jeg " bestemte " på førstemann , så det er vel gubben sin tur nå , men jeg ønsker meg Aslak eller Aslan til lillebror
 
Vi hadde Ronja og Adrian klare lenge :) Adrian var kalrt før lillegull ble laget, og Ronja bestemte vi oss for bare noen uer etter at vi fant ut vi var gravide :)
Men vi er ikke de som dveler lenge med valg. Vi går som regel for det første vi finner og er fornøyde med det :) så når vi kom frem til at begge synes Ronja var greit så bestemte vi oss for det, også har vi ikke vurdert noen andre navn etterpå ;)
Og nå har vi gått så offetlig ut med det at vi ikke kan trekke oss hehe :p
Begge navnene er veldig fine! :) Litt spesielle men allikevel ikke for spesielle :)

Vi har ikke bestemt oss, men min favoritt om dagen er Markus. Prøver å få med samboern på det, men han vil vente til han har kommet før han vil bestemme seg for noe..
 
Begge navnene er veldig fine! :) Litt spesielle men allikevel ikke for spesielle :)

Vi har ikke bestemt oss, men min favoritt om dagen er Markus. Prøver å få med samboern på det, men han vil vente til han har kommet før han vil bestemme seg for noe..

Markus har alltid vært mitt navn <3
Tradisjoner i Sambos familie som gjør at vi skal ha Adrian hvis vi får gutt. Men gutt nummer 2 blir garantert Markus :)
Jeg stemmer for at dere skal ha det ;)
 
Er litt ny her inne. Vi har bestemt oss for navn lenge nå. Vi får en jente og hun skal hete Eline <3
 
Tror det blir Ronja her i gården :) må ha ett kort navn som passer til de to andre sine :) synes alva og er veldig fint men er så mange som heter det :)
 
Vi "smaker" på Casandra om dagen. Vil i allefall ha bokstaven c i navnet. (Det har de andre to og jeg) Vaaanskelig å ta det endelige valget..hehe... spennende med navnejakten og da!! Mye fint :)
 
Vi "smaker" på Casandra om dagen. Vil i allefall ha bokstaven c i navnet. (Det har de andre to og jeg) Vaaanskelig å ta det endelige valget..hehe... spennende med navnejakten og da!! Mye fint :)
kjempefint navn :)
 
Her er navnet ganske spikra. Men vil ikkje sei det er 100 % sikkert før etter fødsel :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp