Er det forskjellig ventetid på IVF etter hvilken alder en har?

Hope

Glad i forumet
altså: differensierer de på alder? Kommer en som er "litt opp i åra" foran de som er yngre, eller er
det lik ventetid for alle?
Noen som vet?
 
Tror kansje ikke på det offentlige men sikkert private. Lykke til[;)]
 
I porsgrunn hadde ikke jeg noe lengre ventetid enn andre selv om jeg er såpass ung som jeg er. Jeg ble likestilt med de andre uansett alder.
På de private er det jo ikke noe ventetid, uansett om man er gammel eller ung. Kan jo som regel begynne på førstkommende mens.
I porsgrunn var det ca. et halvt års ventetid på konsultasjonstime i fjord. Veit ikke om det har endra seg nå...
 
Men det er ikkje alle sjukehus som tar imot dei eldste av oss. Eg bur eit kvarters biltur frå Haukeland i Bergen, men måtte likevel til St.Olavs i Trondheim fordi eg var over 38 år. Då tar ikkje Haukeland imot deg. Forstå det den som kan, når du har fritt sjukehusval og aldersgrensa for ivf/icsi er 40 år.
 
Sprø
 
ORIGINAL: Sprø

Men det er ikkje alle sjukehus som tar imot dei eldste av oss. Eg bur eit kvarters biltur frå Haukeland i Bergen, men måtte likevel til St.Olavs i Trondheim fordi eg var over 38 år. Då tar ikkje Haukeland imot deg. Forstå det den som kan, når du har fritt sjukehusval og aldersgrensa for ivf/icsi er 40 år.

Sprø

[:@] Blir så forbanna på sånne sykehus liksom regler[:@]  Tror faktisk haukeland er blandt de verste[:@]
 
 

[:@] Blir så forbanna på sånne sykehus liksom regler[:@]  Tror faktisk haukeland er blandt de verste[:@]


 
Men no tar eg ikkje det så hevert lenger. Fekk tvillingar ved ED i Finland, og er no 19+1 med heimelaga enkeltbaby. Så livet er ganske så rosenraudt.
 
Sprø
 
ORIGINAL: Sprø


Men no tar eg ikkje det så hevert lenger. Fekk tvillingar ved ED i Finland, og er no 19+1 med heimelaga enkeltbaby. Så livet er ganske så rosenraudt.

Sprø

Der ser du, de har ikke alltid rett[:D]
Så gøy[:D]
 
Back
Topp