Er dere...

Jeg er med og høyt nok oppe til å kunne vinne vogna[emoji16][emoji119]
 
Krysser fingrene for deg!
Skal godt gjøres for meg å rekke det nå :rolleyes:
Bare å slenge seg på i skravletråden på generelt så raser det fort på noen innlegg. Hvis det er aktivitet der da. Ellers gir leketrådene en del[emoji6] mangler du mange?

Edit: Du, det klarer du[emoji6] du mangler jo bare litt over 100 innlegg!
 
Bare å slenge seg på i skravletråden på generelt så raser det fort på noen innlegg. Hvis det er aktivitet der da. Ellers gir leketrådene en del[emoji6] mangler du mange?

Edit: Du, det klarer du[emoji6] du mangler jo bare litt over 100 innlegg!

Kaaanskje, men så må man være topp 50 også, og det er enda høyere nå. Ikke noe å hige etter for meg nå som vi har langhelg på fjellet ;)
Kanskje jeg vinner pysjen, den et jo veldig fin :rolleyes:
 
Kaaanskje, men så må man være topp 50 også, og det er enda høyere nå. Ikke noe å hige etter for meg nå som vi har langhelg på fjellet ;)
Kanskje jeg vinner pysjen, den et jo veldig fin :rolleyes:
Tenkte ikke på topp 50[emoji28] Nei, greit å gjøre litt mer enn å sitte på bv akkurat da. Skal visst bli vogn neste mnd også.
Og pysjen er kjempefin og kjempegod!
 
Tenkte ikke på topp 50[emoji28] Nei, greit å gjøre litt mer enn å sitte på bv akkurat da. Skal visst bli vogn neste mnd også.
Og pysjen er kjempefin og kjempegod!

Nye muligheter i mai :D
 
Har nok til å vinne vogna [emoji16]
 
Det hadde jeg hatt også[emoji23] slik egentlig!

Ja, hvis man tenker logisk så er vadene best. Men tenker man ulogisk så var jo den vogna rene drømmen [emoji7] men! De heller ut av vann av støvlene til K hver gang det regner, så vader passer godt hos oss [emoji85]
 
Takk! :) ja, kjekke! Tror jeg går for vader til storeK da, ikke krabbevader

Da jeg vant hadde jeg ikke barn (eller gravidmage) enda. Hadde ikke peil på str, så de jeg fikk var ganske store. S får dem når de passer, sikkert i 5-6 års alderen :)
 
Da jeg vant hadde jeg ikke barn (eller gravidmage) enda. Hadde ikke peil på str, så de jeg fikk var ganske store. S får dem når de passer, sikkert i 5-6 års alderen :)

Det trengs jo lenge det, så de blir jo fine når ho er 5-6 år også [emoji16]
 
Back
Topp