Er barna våkne lenger i helgene?

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg legger barna her ca kl sju. Men nå i helga når det er så fint vær ute, så ser jeg at veldig mange barn på samme alder fortsatt er ute og leker lenge etter mine sover. Er det mange her som drøyer leggetid i helgene?
 
Nei, di legges til samme tid som er rundt 19.00 tiden :)
 
Ja det har vi gjort siden han var liten og har vært noe han gledet seg til med helgenr
 
Her legges de opptil 2- 3 timer senere i helgene ja.
 
Her blir det en halvtime-time senere i helgene.

Fra 19.30 til ca 20 på yngste og 20.15-21.30 på eldste.
 
Nja, eldste får en time lengre kanskje alene med oss i helgene. Alt etter som.
 
Er ikke konsekvent lengre oppe i helgene, men dersom frøkna har overnattingsbesøk eller det er finvær og hun er ute og leker med jentene i gata, så er vi ikke strenge på leggetiden så lenge det ikke er skoledag dagen etter. Men hun er sånn som tåler å drøye leggetiden og bare sover litt lengre neste morgen.

Mini legger seg fast. Han er veldig kveldstrøtt og "bikker over" og ender i tårer hvis han er for lenge oppe.

Så hos oss kommer det an på barnet. Alder og hva som passer de.
 
Ja, vi har bare ett barn. Han er med på alt, og vi syns det er så koselig å få flere timer med han i helgene. Skal sies at han aldri har sovnet 19.00 i hele sitt liv
 
Nei, men så er de fortsatt små. De er ett år og to år. Blir vel kanskje litt annerledes etterhvert som de blir eldre [emoji16]
 
Nei, men så er de fortsatt små. De er ett år og to år. Blir vel kanskje litt annerledes etterhvert som de blir eldre [emoji16]
Det er helt klart.

Når våre var så små så la de seg til vanlig tid ja.

Er først det siste halve året/året at yngste her også har drøyd leggetiden. Hun blir 6 i juni.

Eldste ble 9 i april, og har fått være lenger oppe i helgene i noen år nå.
 
Nei, de sover ikke noe lengre selv om de legger seg senere, så blir bare sure unger dagen derpå. Legger seg 20 hver dag uansett.
 
Back
Topp