Endomondo utfordring

Good :) Nei, blir ikkje noko jogging på meg heller, men mulig det finnes nokon sprekingar her ;)
må man inn i appen og starte ny trening når man går ut? Og vil den legge seg automatisk til i utfordringen i juni?
 
Jeg vil også være med... Men skjønner ikke helt hvordan jeg får blitt med på utfordringen. Tror jeg må ha det inn med teskje :-/
 
Jeg tror jeg meldte meg på nå. Så får vi se hvor aktiv jeg blir :) fødte 3mai så bør være aktiv men...
 
Jeg vil også være med... Men skjønner ikke helt hvordan jeg får blitt med på utfordringen. Tror jeg må ha det inn med teskje :-/
Trykk på linken som EJ postet, så skal du ha en mulighet til å logge deg inn der. Hvis du ikke finner utfordringen etter å ha logget deg inn så gå tilbake til bv og trykk på linken igjen. Det funket for meg :)
 
Trykk på linken som EJ postet, så skal du ha en mulighet til å logge deg inn der. Hvis du ikke finner utfordringen etter å ha logget deg inn så gå tilbake til bv og trykk på linken igjen. Det funket for meg :)


Jeg får både logget meg inn og har funnet utfordringen. Men finner ingen join-knapp... Slik som det er på de andre utfordringene. Noen tips...?
 
Jeg får både logget meg inn og har funnet utfordringen. Men finner ingen join-knapp... Slik som det er på de andre utfordringene. Noen tips...?

Legg meg til som venn, så kan eg invitere deg. Kanskje det funkar?
 
Jeg får både logget meg inn og har funnet utfordringen. Men finner ingen join-knapp... Slik som det er på de andre utfordringene. Noen tips...?
Fant den ikke med en gang jeg heller. Men når du kommer inn, ser du utfordringen og hvem som er med? For da skal det stå join på høyre side litt høyt oppe.
 
Så bra! Eg er med:)
 
Er med, håper kroppen er klar for trilleturer snart!
 
Bra initiativ, forresten :happy:
 
Jeg vil være med men skjønner ikke bæret av hvordan jeg melder meg på. Har appen
 
Klarte det :D
Hvordan fungerer det? Kommer den automatisk inn når jeg starter den når jeg skal gå tur?
 
Klarte det :D
Hvordan fungerer det? Kommer den automatisk inn når jeg starter den når jeg skal gå tur?
Du må starte og avslutte/pause turen selv, men regner med at den legger seg automatisk i utfordringen. Ikke lov å jukse med buss og sånt. Jeg trodde appen skulle pause seg selv når jeg sto stille, men siden banen kjørte så hadde jeg plutselig 2 km :p :p
 
Du må starte og avslutte/pause turen selv, men regner med at den legger seg automatisk i utfordringen. Ikke lov å jukse med buss og sånt. Jeg trodde appen skulle pause seg selv når jeg sto stille, men siden banen kjørte så hadde jeg plutselig 2 km :p :p
Søren teller det ikke vis jeg kjører en tur altså? :p
Knis
Nei får ta beina fatt å huske på å ta den på pause om ikke beina brukes :p
 
Back
Topp