Endelig!!

gullkorn

Elsker forumet
Testen viste i dag to streker og jeg er så lykkelig! 5 pp etter MA i mars.
Foreløpig termin 3. Mai 2016:)
 
ImageUploadedByBV Forum1440066919.184167.jpg

Jeg fikk denne i dag Men er veeeeldig usikker på termin, og om denne testen er positiv nok?
 
Sniker meg inn her jeg også:) fikk positiv test på tirsdag:) usikker på termin, men tror den er 1.mai..
Gratulere så mye til alle:) dette blir spennende!
 
Jeg ser en strek! :) Så vil si den er positiv. Når hadde du siste dag av forrige mens?

28.juli! Men det er kun to datoer jeg kan ha blitt befruktet på :eek: 9 eller 14..! Er det 9 så burde vel streken vert sterkere? Og er det 14 burde jeg fått strek i det hele tatt da? :p
 
28.juli! Men det er kun to datoer jeg kan ha blitt befruktet på :eek: 9 eller 14..! Er det 9 så burde vel streken vert sterkere? Og er det 14 burde jeg fått strek i det hele tatt da? :p
Hadde du samleie disse dagene?
For husk at spermen kan leve en stund inne i livmoren :)
 
Gratulere alle sammen :D
Jeg fikk positiv test i går, skal ha ikm på lørdag...
ifølge terminkalkulator så har jeg termin 30. april hvis jeg regner med første mensendag... hvis jeg regner med el så har jeg 20. mai... så er litt usikker på når jeg har termin :)
men trur jeg tilhører her :)
 
Gratulerer til dere! Jeg sniker litt her for jeg har ikke testa ennå.. Men så så jeg at ei over hadde første dag i siste mens 28.juli og jeg hadde 29.! Vises det på testen allerede??? :D
 
Gratulerer til dere! Jeg sniker litt her for jeg har ikke testa ennå.. Men så så jeg at ei over hadde første dag i siste mens 28.juli og jeg hadde 29.! Vises det på testen allerede??? :D

Jeg har sånne utrolig sensitive billigtester :) tror RFSU sine kan funke nå:) men kun denne som er tatt med morgenurin som har slått ut positiv. Så jeg skal ta en ny en i morgen igjen ;) Testinga er jo halve gleden ;D
 
Hei
Idag fikk jeg positiv test
3+4. I følge terminkalkulatoren har jeg termin 4. Mai!

Gleder meg til et nytt svangerskap og håper alt går bra
 
Back
Topp